X
    Categories: Content

Think Global, Act Local, Spread Global

Ένα trend των τελευταίων χρόνων είναι το globalization του content. Όλα τα μεγάλα brands αναζητούν λύση για τη στρατηγική τους στο content marketing, στη “μαμά” εταιρία, χρησιμοποιώντας την στραητηγική που έχει ακολουθήσει σε άλλες χώρες ή στο Global page. 

Αν λοιπον κι εσείς θέλετε να ακολουθήσετε τη συγκεκριμένη στρατηγική για το brand σας, σκεφτείτε λίγο διαφορετικά. Συνοψίστε τη σκέψη σας σε μια φράση “Τhink Global, Act Local, Spread Global“.

Ουσιαστικά ακολουθήστε την στρατηγική που έχετε από τη μαμά-εταιρία, δίνοντας της όμως τη δική σας πινελιά, προσαρμόζοντας την στα ελληνικά δεδομένα σύμφωνα πάντα με την ψυχολογία των καταναλωτών και με τις συνθήκες της συγκεκριμένης περιόδου.

Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να ακολουθήσετε την Global στρατηγική (think Global) να την φέρετε στα δεδομένα της Ελλάδας (act local) αλλά και να δημιουργήσετε buzz γύρω από την ενέργεια σας ικανό να κάνει το γύρω του κόσμου μέσα από sites λόγω του virality που θα δημιουργήσει (Spread Global).

Δώστε λοιπον προσοχή σε δυο βασικές συμβουλές όταν ακολουθείτε την global στρατηγική της εταιρίας για να καταφέρετε να πετύχετε τους στόχους σας και να δημιουργήσετε πραγματικά ξεχωριστό αλλά και χρήσιμο content στα social media.

1. Επιλογή σωστών μέσων και keywords 

Δε σημαίνει οτι επειδή μια ενέργεια έτρεξε σε κάποια χώρα σε ένα συγκεκριμένο μέσο  (πχ Pinterest) μπορεί να τρέξει αυτούσια και στην ελληνική αγορά.

Φροντίστε να τρέξετε την ενέργεια σας στα μέσα που έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση στην Ελλάδα ή στα μέσα που ταιριάζουν περισσότερο στο κοινό που έχει το brand σας στην ελληνική αγορά.

Εκτός από τα μέσα, θα πρέπει να προσέξετε και στην επιλογή των κατάλληλων keywords για την ενέργεια σας. Βρείτε τι πραγματικά ψάχνουν οι έλληνες χρήστες σύμφωνα με το brand σας και την ενέργεια που θέλετε να κάνετε και πατήστε πάνω στα συγκεκριμένα keywords τόσο για να υλοποιήσετε όσο και για να διαφημίσετε την ενέργεια.

2. Κατανοήστε τις διαφορές

Τόσο η ψυχολογία των ελληνων καταναλωτών, ο τρόπος που χειρίζονται τα social media καθώς και ο χρόνος που αφιερώνουν σε αυτά  είναι πολύ διαφορετικός από χώρα σε χώρα. Φροντίστε λοιπον πριν προσαρμόσετε το content σας με βάση τα Global Guidlines να σιγουρευτείτε οτι το συγκεκριμένο content ταιριάζει τόσο στο κοινό που εσείς στοχεύετε όσο και στην ιδιοσυγκρασία και τη ψυχολογία των ελλήνων τη συγκεκριμένη περίοδο.

Ακολουθώντας λοιπον αυτές τις δυο βασικές συμβουλές έχετε πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να δημιουργήσετε content και ενέργειες η οποίες θα διαφοροποιηθούν από την Global στρατηγική, θα κάνουν buzz και θα έχουν τη δυνατότητα να διαδωθούν σε άλλες χώρες.

 

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.