X

Τρεις βασικοί παράγοντες για το SEO σας το 2015

Το SEO για τον καθένα είναι μια διαφορετική υπόθεση, καθώς δεν ξεκινάνε όλοι από την ίδια βάση.

Άλλο το SEO για τον publisher και άλλο για κάθε άλλη επιχείρηση που έγινε sort-of-publisher προκειμένου να έχει SEO juice και κατ’ επέκταση traffic και conversions.

Άλλο για το site που βγήκε τώρα και άλλο για το site που έχει 7-8 χρόνια από backlinks χτισμένα και κεντημένα στο χέρι με αγάπη, φροντίδα και προδέρμ.

Άλλο για το site που έχει content writers για 4-5 άρθρα την ημέρα και άαααλλο για όποιον γράφει 4-5 άρθρα το μήνα και περιμένει να δει διαφορά στα αποτελέσματα από αυτό.

Και σίγουρα άλλο είναι το SEO για κάποιον που έχει team από πίσω που του αναλύει κάθε εβδομάδα που βρίσκεται και τι πρέπει να κάνει και άλλο για κάποιον που θέλει να το παλέψει μόνος του. Όπως είναι γνωστό άλλωστε, το SEO είναι ένα κρυφτοκυνηγητό με τη Google…

Αλλά αν είσαι σε ένα καλό σημείο όπου παρακολουθείς τις εξελίξεις, τότε μάλλον 3 από τα πράγματα που θα σε απασχολήσουν για το SEO σου, που δε σε απασχόλησαν στο παρελθόν ιδιαίτερα θα είναι:

  • Responsiveness: Το Google θέλει να βλέπει responsive sites, δηλαδή να έχουν ένα mobile & tablet version, το οποίο να είναι στο ίδιο URL με το αυθεντικό περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να πλήξει κάποιους publishers που χρησιμοποιούν εναλλακτικό URL (τύπου m.website.gr αντί για website.gr).

    Η ένδειξη Mobile-friendly μάλλον αυξάνει τo CTR από κινητά.

     

  • Website Speed & Availability: Στο Webmasters Tool, το βασικό εργαλείο SEO audit κάθε website, ανέκαθεν το θέμα φόρτωσης του website, τόσο ο χρόνος φόρτωσής του (loading time) όσο και η διαθεσιμότητά του (up-time), είναι θέματα που μπορούν να επηρεάσουν τη θέση στην οποία εμφανίζεται κάθε site.Τώρα όμως, εκτός από το ότι μπορεί να επηρεάσει τη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, η Google δοκιμάζει μια ακόμα παράμετρο με βάση την οποία εμφανίζει ένα κόκκινο προειδοποιητικό μήνυμα Slow, το οποίο μπορεί να αποτρέψει χρήστες από το να κλικάρουν στο site ακόμα κι αν είναι ψηλά στα αποτελέσματα.

    Νεο tag στα αποτελέσματα για αργά websites.

     

  • URL structure: Ένα παλιό αλλά καλό θεματάκι που φαίνεται να επιμένει είναι η δομή των διευθύνσεων (domains, subdomains, ενότητες, σελίδες, υποσελίδες) καθώς μια αρχική κακή επιλογή URL nomenclature είτε από την αρχή του website είτε στη συνέχεια μπορεί να οδηγεί σε «ταβάνιασμα» για αρκετές λέξεις-κλειδιά, δηλαδή να μη μπορεί κάποιος να ανέβει πάνω από κάποια θέση στα αποτελέσματα για πάνω από 1-2 εβδομάδες.

 

 

Performance Team: Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

View Comments (0)

  • Αν και η ταχύτητα ενός site πάντα ήταν ένας από τους παράγοντες του seo, το mobile friendly είναι ένας σχετικά νέος πονοκέφαλος για τους webmasters, seoists, developers και ιδιοκτήτες γιατί η μετατροπή σε responsive site κοστίζει πολλά σε χρόνο και χρήμα.
    Αναγκαίο κακό όμως που είναι πλέον απαραίτητο για τους χρήστες και κατ'επέκταση για τη google

  • Μια χαρά τα λέτε. Θα συμπλήρωνα κ το Local SEO καθώς στην μετά-Pigeon εποχή φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά για τις επιχειρήσεις που λειτουργούν τοπικά. Κ όπως ισχύει πάντα έτσι κ εδώ όσοι τολμήσουν θα κερδίσουν μέχρι να ξυπνήσουν οι υπόλοιποι.

  • Αναγκαία επένδυση πλέον το responsive καθώς μέρα με τη μέρα τα ποσοστά αναζητήσεων από mobile συσκευές μεγαλώνουν με γεωμετρική πρόοδο.

  • Και η επίσημη επιβεβαίωση. Από 11 Απριλίου το mobile-friendliness θα αποτελεί ranking signal http://ow.ly/JJSjt

This website uses cookies.