X

Η σημασία του visual content στα conversions

Youtube, Slideshare, Infographics, Instagram, Pinterest, Tumblr, Memes, Smartphones: Τι κοινό έχουν αυτά;

  • Έχουν γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη και δημοτικότητα τα τελευταία 5 χρόνια.
  • Τo οπτικό περιεχόμενο (visual content) κυριαρχεί.

Μήπως αυτό μας λέει κάτι για την σημασία του οπτικού περιεχομένου στα σημερινά digital media; Μήπως ένας από τους λόγους της επιτυχίας τους είναι ακριβώς το γεγονός πως βασίζονται σε οπτικό περιεχόμενο;

Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Η ανάπτυξη της χρήσης του internet αύξησε εκθετικά την ποσότητα πληροφορίας που δέχεται ο μέσος χρήστης όταν είναι online. Παράλληλα, όλοι φαίνεται να προσπαθούν να κεντρίσουν την προσοχή του και να τον κάνουν “convert” όπως λέμε …ελληνιστί. Κάποιοι φαίνεται να τα καταφέρνουν καλύτερα από άλλους.

Ας δούμε πώς η οπτική αισθητική μιας σελίδας μαζί με το visual content βοηθάει κάποιους να νικήσουν σε αυτό τον αγώνα.

Website: First impression matters

Πρόσφατες έρευνες από αμερικανικό Πανεπιστήμιο έδειξαν πως σήμερα ο χρήστης σχηματίζει μια πρώτη εντύπωση για ένα site μέσα σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα και του παίρνει κατά μέσο όρο 2,6 δευτερόλεπτα να αξιολογήσει πόσο ενδιαφέρον είναι γι’ αυτόν. Μέσα σε 10 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο έχει αποφασίσει αν θα φύγει ή θα μείνει στο site.

Μέσα σε αυτά τα στενά χρονικά πλαίσια πόσο σημασία έχει το περιεχόμενο του κειμένου του site;
Πολύ περιορισμένο, καθώς σε τόσο λίγο χρόνο ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να επεξεργαστεί κείμενο. Πιο συγκεκριμένα, ο εγκέφαλος επεξεργάζεται την εικόνα 60.000 φορές πιο γρήγορα απ’ ότι το κείμενο.

Οπότε τι χρειάζεται να προσέξουμε για να δημιουργήσουμε μια καλή πρώτη εντύπωση;

  • Το layout της σελίδας
  • Τα χρώματα της σελίδας
  • Την χρήση των γραμματοσειρών
  • Χρήση υψηλής ποιότητας και καθαρότητας εικόνων
  • Την σαφήνεια στo navigation της σελίδας
  • Τα textures
  • Πόσο ευανάγνωστη φαίνεται
  • Την πρωτοτυπία στο σχεδιασμό

Έτσι, μειώνουμε το bounce rate και το πρώτο βήμα για το conversion έχει γίνει.

Social media

Όσον αφορά τα social media, το visual content, όσο περνάει ο καιρός, επιβεβαιώνει την κυριαρχία του. Πλέον, πάνω από 65% των αναρτήσεων είναι οπτικού περιεχομένου, και μάλιστα όχι άδικα. Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί και μιλάνε από μόνοι τους.

Σε σχέση με το λεκτικό content, το visual έχει:

  • 84% περισσότερα views
  • 94% περισσότερα clicks
  • 40x περισσότερα shares
  • 6x περισσότερα inbound links

Εντέλει, το visual content δημιουργεί τριπλάσια leads, ενώ κοστίζει 62% λιγότερο ανά lead, έχει δηλαδή πολύ δυνατό ROI. Τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο ικανοποιητικά όταν το content είναι μοναδικό και προσαρμοσμένο στο εκάστοτε brand.

Τελειώνοντας, ας δούμε τα 10 πιο δημοφιλή social platforms (σύμφωνα με τους μηνιαίους μοναδικούς επισκέπτες τους):

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Google Plus+
  • Tumblr
  • Instagram
  • VK
  • Flickr
  • Vine

Βλέπουμε πως 5 από τα 10 social media βασίζονται σχεδόν αποκλειστικά στο οπτικό περιεχόμενο (Pinterest, Tumblr, Instagram, Flickr, Vine), ενώ τα 2 πρώτα, (Facebook και Twitter) χωρίς να είναι καθαρά οπτικού περιεχομένου, τα τελευταία χρόνια έχουν εξελιχθεί και βελτιστοποιηθεί για embedding και sharing φωτογραφιών και βίντεο.

Όταν κάθε μέρα στο διαδίκτυο αναρτούνται 1,5 δισεκατομμύρια δημοσιεύσεις, ο χρήστης είναι λογικό να βρίσκεται σε σύγχυση και να προσπαθεί να απλοποιήσει τη διαδικασία επεξεργασίας των ερεθισμάτων που δέχεται. Φαίνεται πως η κατάλληλη χρήση εικόνων είναι η λύση. Ο marketeer μπορεί να βοηθήσει το χρήστη να αναγνωρίσει γρήγορα τι είναι αυτό που θέλει και, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που έχει, να επιτύχει το πολυπόθητο conversion.

Nontas Karavias: Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.