X

YouTube Premium

Την “think global, act local” στρατηγική της βάζει σε εφαρμογή η Google και στο video περιεχόμενο μέσω του YouTube.

Το YouTube, ιδιοκτήτης του οποίου είναι η Google, φαίνεται να έχει επιλέξει ένα μικρό αριθμό από publishers ελληνικού περιεχομένου και να έχει επικοινωνήσει μαζί τους για να τους βάλει στο πρόγραμμα YouTube Premium.

Το πρόγραμμα αυτό επιτρέπει στους δημιουργούς των videos να παίρνουν ένα μερίδιο από το advertising revenue που θα δημιουργηθεί από τις διαφημίσεις, είτε banners είτε pre-roll μέσα στα videos.

Αυτό φυσικά έχει αναταράξει το διαφημιστικό industry, αφού οι τιμές διαφήμισης είναι χαμηλότερες και τα barriers για όποιον θέλει να διαφημιστεί είναι χαμηλότερα, αφού δεν παρεμβάλλεται ιδιαίτερη ανθρώπινη παρέμβαση (εκτός από τη διαδικασία έγκρισης) προκειμένου να μπορεί κανείς να διαφημιστεί.

Λίγοι είναι εκείνοι οι online publishers που φαίνονται να έχουν σταθερά ποιοτικό και αυθεντικό περιεχόμενο στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων το Protagon και το ComedyLab.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι στάση θα κρατήσουν τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ειδησεογραφικά sites, τα οποία έχουν μεν video περιεχόμενο, αλλά μάλλον προτιμάνε να πουλάνε σε διαφήμιση σε αυτό με τους δικούς τους όρους.

Αυτό βέβαια σημαίνει αντίστοιχα ότι θα πρέπει να έχουν δική τους υποδομή (hosting, serving, sales & tech) και ότι δεν θα έχουν κίνηση μέσα από το ίδιο το YouTube με όποιον κάνει αναζήτηση ή ενδιαφέρεται για το “next suggested video” το οποίο είναι μεγάλο traffic builder.

Αναμένουμε τις εξελίξεις…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.