X

Μην κάθεσαι, σε βλέπω!

Ένα από τα πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε στο suit.gr, είναι να βλέπουμε το αύριο. Αφενός γιατί μόνο έτσι θα είμαστε κατά το δυνατόν προετοιμασμένοι γι’αυτό που θα έρθει και άρα έτοιμοι να το αντιμετωπίσουμε, και αφετέρου γιατί είναι συναρπαστικό. Τέλος με τους προλόγους.

Σκεφτείτε πως ως marketer, στην ήδη μεγάλη δεξαμενή με data που έχετε, ξαφνικά προστίθενται και κάποια ακόμα, ιδιαίτερα πολύτιμα!

Κινείσαι;  Στέκεσαι; Κάνεις ποδήλατο; Τρέχεις; Είσαι στο γυμναστήριο; Πολύ ωραία… εκτός από σένα σε λίγο θα το ξέρει και το αγαπημένο σου social network. Το Facebook μετά τις high profile εξαγορές του Instagram  και του WhatsApp, έκανε μια ακόμα που μπορεί να αποδειχθεί εξίσου σημαντική. Εξαγόρασε την φιλανδική εταιρία πίσω από το πολύ δημοφιλές (4 εκ. downloads) app Moves. Αυτό που κάνει το εν λόγω app δεν είναι άλλο από το να καταγράφει όλες τις δραστηριότητες του χρήστη σε ένα απλό και εύχρηστο interface με χρήσιμα στατιστικά, που μπορούν να χρησιμεύσουν για την καταγραφή της προσωπικής προόδου όσον αφορά τη φυσική δραστηριότητά μας. Αν έχετε ως χόμπι κάποια φυσική δραστηριότητα ίσως ήδη να χρησιμοποιείτε κάποια τέτοια (strava, endomondo, sportstracker). Αν πάλι όχι, ίσως ανήκετε στην κατηγορία εκείνων που απλά θέλουν να βλέπουν τι κάνουν κατά τη διάρκεια της μέρας (fitbit, fuelband).

Όπως καταλαβαίνουμε όλοι, κάποια στιγμή μπαίνουν και οι marketers στην εξίσωση, που δίνουν γη και ύδωρ για να αποκτήσουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους δεδομένα. Εσείς, λοιπόν, τι πιστεύετε ότι θα κάνει το Facebook; Θα εκμεταλλευτεί αυτή την αστείρευστη πηγή πληροφορίας  που διαθέτει για να στοχεύει ακόμα πιο αποτελεσματικά πλέον με τις διαφημίσεις του ή απλά έκανε μια τέτοια εξαγορά για να ανταγωνιστεί το…fitbit; Ρητορική η ερώτηση!

Η πραγματική πάντως ερώτηση είναι άλλη. Αλήθεια, πόσοι από σας εκμεταλλεύεστε πραγματικά όλα τα διαθέσιμα data για να κάνετε τη σωστή στόχευση προς όφελος των brands που εκπροσωπείτε; Τα πολλά data, βλέπετε, θέλουν και … επιδέξιους analysts!

Stefanos Sklavenitis: Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.