X

Πως θα κάνετε τις διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο να ξεχωρίσουν

Τα τελευταία χρόνια οι διαφημίσεις και ο τρόπος προβολής τους έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με παλιότερα που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούνταν η τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Το διαδίκτυο προσφέρει τεράστια αμεσότητα και εύκολη πρόσβαση σε ένα μεγάλο κοινό. Το αρνητικό του διαδικτύου όμως, είναι ότι είναι πολύ εύκολο ο χρήστης να προσπεράσει τις διαφημίσεις και να συνεχίσει να βλέπει αυτό που τον ενδιαφέρει. Επομένως, το ερώτημα που προκύπτει είναι πώς μπορούν οι διαφημίσεις σας να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες στο διαδίκτυο και να τραβήξουν την προσοχή του χρήστη;

Αρχικά πρέπει να στοχεύσετε το σωστό κοινό. Ανάλογα με το τι θέλετε να διαφημίσετε βρείτε σε ποιους απευθύνεστε και στοχεύστε αυτό το κοινό, έτσι ώστε να ανταποκριθεί πιο γρήγορα και να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επιπλέον, η διαφήμιση πρέπει να έχει ένα copy στο οποίο δύσκολα θα αντισταθεί ο χρήστης. Πόσο εύκολο είναι όμως να κάνετε τον χρήστη να σας προσέξει;

Η εικόνα θα κάνει την αρχή

Η εικόνα ή το βίντεο που θα χρησιμοποιήσετε στα πλαίσια της διαφημιστικής σας καμπάνιας είναι σίγουρα πολύ σημαντικά καθώς είναι αυτά που θα κάνουν τον χρήστη να σταματήσει να κάνει scroll down για να δει μια πολύ δυνατή εικόνα ή ένα ενδιαφέρον βίντεο. Επομένως η επιλογή της εικόνας θα πρέπει να γίνει προσεκτικά λαμβάνοντας υπόψη τι είναι αυτό που θα έκανε τον θεατή να σταματήσει την περιήγησή του για να δει την εικόνα σας.

Το copy είναι αυτό που θα φέρει αποτελέσματα

Αφού έχετε καταφέρει να κάνετε τον χρήστη να σας προσέξει τώρα πρέπει να του αποδείξετε ότι δικαίως επένδυσε χρόνο σε σας. Επομένως, αυτό που θα του πείτε πρέπει να είναι ανάλογο της εικόνας και να επικοινωνεί ξεκάθαρα το μήνυμα που θέλετε να περάσετε σαν επιχείρηση. Το κείμενο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της διαφημιστικής καμπάνιας καθώς περιγράφει πολύ σύντομα τι είναι το προϊόν και ανάλογα με το πόσο δελεαστική είναι η περιγραφή του, καθορίζει αν ο χρήστης θα συνεχίσει να μαθαίνει για αυτό το προϊόν και εν τέλει θα το αγοράσει.

Τα copies που βοηθάνε είναι τα ξεκάθαρα call to actions, καθώς βάζουν τον χρήστη να αλληλεπιδράσει μαζί σας. Ανάλογα με το ποσοστό των ανθρώπων που θα ανταποκριθούν, θα γνωρίζετε πόσο μεγάλη απήχηση είχε η δημοσίευσή σας.

Επιπλέον, καλό είναι τα copies να είναι γραμμένα σε απλή και κατανοητή γλώσσα, και όχι σε επίσημη. Έτσι το μήνυμα είναι πιο άμεσο και κατανοητό από όλο τον κόσμο. Η επίσημη γλώσσα με τεχνικούς όρους ίσως αποτρέψει το κοινό να ασχοληθεί με την διαφήμισή σας, καθώς ενδεχομένως να δυσκολευθεί και να θεωρήσει ότι απευθύνεστε σε διαφορετικό κοινό.

Ανακεφαλαιώνοντας, θα προσελκύσετε το κοινό με μια όμορφη και δυνατή εικόνα ή με ένα ενδιαφέρον βίντεο, που όμως πρέπει να συνδυαστεί και με ένα πολύ καλό copy, στο οποίο περιγράφετε με απλή γλώσσα το μήνυμα της διαφημιστικής σας καμπάνια. Έτσι, έχετε περισσότερες πιθανότητες οι χρήστες να προσέξουν τις διαφημίσεις σας!

Efi Vardia: H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

This website uses cookies.