X

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

Έναν μήνα μετά τη νέα ρύθμιση του Instagram για τα Polls στα Stories, το Facebook προσθέτει μια νέα επιλογή για τα Polls του, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες αλλά και σε κάθε Facebook page να προσθέσουν GIFs και εικόνες έτσι ώστε να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού τους.

Οι χρήστες του Facebook είχαν πρόσβαση σε απλού τύπου Polls μέσω Facebook Groups, Event Pages αλλά και του Messenger, για κάποιο χρονικό διάστημα, αλλά χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να προσθέτουν εικόνες και πολύ περισσότερο GIFs. Μάλιστα τον περασμένο Σεπτέμβρη το νέο αυτό σύστημα δοκιμάστηκε για κάποιον καιρό, σε κάποια Facebook Pages.

Η βελτιωμένη αυτή έκδοση των Polls προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο για μεμονωμένους χρήστες αλλά και για  brand Pages να προσελκύσουν την προσοχή του κοινού τους στο News Feed τους. Τα Polls έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή στα Live Stream του Facebook, με τους publishers να χρησιμοποιούν τα reactions ως μηχανισμό ψηφοφορίας, εργαλείο το οποίο το Facebook συμβουλεύει να μη χρησιμοποιείται.

Ας δούμε λοιπόν πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας Facebook Poll βάζοντας εικόνες και GIFs. Εύκολα λοιπόν μπορούμε να πάμε στο πεδίο Status Update (για desktop ή για mobile), όπου θα δούμε τη νέα επιλογή για Poll, έχοντας τη δυνατότητα να επισυνάψουμε στο κατάλληλο πεδίο μια εικόνα ή ένα GIF. Μπορούμε επίσης να ρυθμίσουμε το χρονικό όριο για μία μέρα, μία βδομάδα ή να αφήσουμε το Poll να τρέχει επ’ αόριστον.

Εάν ορίσουμε ένα χρονικό όριο, αυτό θα αναγράφεται στο post και θα είναι ορατό από όλους τους χρήστες, δίνοντάς τους επιπλέον ώθηση για συμμετοχή, ενώ ο καθένας μπορεί επίσης να δει μια λίστα με εκείνους που έχουν ψηφίσει σε οποιαδήποτε δημοσκόπηση κάνοντας κλικ στη λίστα συμμετεχόντων (αν και δεν δείχνει τον τρόπο που ψήφισε κάθε χρήστης).

Για τα brands, τα Polls παρέχουν την επιλογή για περισσότερο interaction και engagement, η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει το content της εταιρείας σας να ξεχωρίσει στο News Feed, ενώ παράλληλα θα δημιουργούσε καλύτερη σύνδεση με το κοινό σας με απλό τρόπο. Οι δημοσκοπήσεις μπορούν, φυσικά, να χρησιμοποιηθούν ως μέσο feedback, προκειμένου να αποκτήσετε άμεση πληροφόρηση από το ακροατήριό σας, γεγονός που μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε στις προτιμήσεις του κοινού σας.

Τέλος, είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσετε τα δικά σας GIFs, με διάφορα εργαλεία διαθέσιμα για να μετατρέψετε το βίντεο σε μορφή GIF ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την γκάμα των GIFs που είναι ήδη διαθέσιμα στις επιλογές των Polls. Είτε έτσι είτε αλλιώς, οι νέες επιλογές ψηφοφορίας παρέχουν ένα άλλο ενδιαφέρον εργαλείο που αξίζει να εξεταστεί για τις σελίδες αλλά και τα προσωπικά προφίλ.

Giannis Kotselis: O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.