X

Το Instagram θέλει να προσθέσει μια νέα επιλογή Q and A Sticker στα Stories

Το Instagram συνεχίζει να εξελίσσεται με νέα χαρακτηριστικά και εργαλεία στα stories. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, κυκλοφόρησε ότι το Instagram εργάζεται πάνω σε νέους κώδικες που μπορούν να σαρωθούν για να συνδέσουν τους χρήστες με προφίλ, ενώ η πλατφόρμα κυκλοφόρησε επίσημα τη λειτουργία Focus για selfies.

Τώρα, το WABetaInfo αναφέρει ότι το Instagram αναπτύσσει, επίσης, μια νέα επιλογή αυτοκόλλητων ετικετών Q & A για ιστορίες, οι οποίες θα επιτρέψουν στους χρήστες να θέσουν μια ερώτηση μέσα στη ροή των stories, αλλά η απάντηση στο ερώτημα θα είναι ιδιωτική.

Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, το αυτοκόλλητο Q & A θα είναι μια άλλη επιλογή στα εργαλεία των stories σας και θα διαφέρει από τα υπάρχοντα αυτοκόλλητα Poll, καθώς οι απαντήσεις δεν θα πρέπει κατ ‘ανάγκη να είναι πολλαπλές επιλογές, ενώ τα αποτελέσματα, όπως σημειώνεται, θα στέλνονται ιδιωτικά.


Η επιλογή θα μπορούσε να είναι εξαιρετική για τα brands που ζητούν ανατροφοδότηση για νέα προϊόντα ή για τρόπους βελτίωσης της υπηρεσίας τους – για παράδειγμα, θα μπορούσατε να θέσετε μια ερώτηση σχετικά με μια νέα έκδοση προϊόντος και να δώσετε στους χρήστες την ευκαιρία να παρέχουν ειλικρινή ανατροφοδότηση χωρίς φόβο, ότι η απάντηση θα είναι εκτεθειμένη σε όλους. Αυτό θα μπορούσε, ακόμα, να βοηθήσει για απλά ερωτήματα ή ερωτήσεις που οι χρήστες δεν αισθάνονται άνετα να δημοσιεύσουν σε δημόσιο φόρουμ.

Όπως σημειώνεται, είναι ένα ακόμα εργαλείο Instagram Stories, το οποίο προσθέτει στη λειτουργικότητα της επιλογής, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από περισσότερα από 300 εκατομμύρια άτομα καθημερινά. Και όσο το Instagram προσθέτει περισσότερα στα stories, απομακρύνεται περαιτέρω από το Snapchat, το δημιουργό της μορφής – αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο CEO του Facebook Mark Zuckerberg βλέπει τη μορφή Stories ως το μέλλον της κοινωνικής συμμετοχής, αντικαθιστώντας τελικά το News Feed. Το Facebook, εξάλλου, ήταν πολύ πρόθυμο να προωθήσει τα stories στο ίδιο το Facebook, εκτός από το Instagram.

Δεδομένης της έμφασης, είναι λογικό τα brands να αρχίσουν να ενσωματώνουν τα stories στις στρατηγικές τους και νέα εργαλεία όπως το αυτοκόλλητο Q & A και να παρέχουν περισσότερες επιλογές, περισσότερους τρόπους σύνδεσης.

Το αυτοκόλλητο Q & A βρίσκεται στον κωδικό της επόμενης έκδοσης του Instagram, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μην κυκλοφορήσει ποτέ, ή μπορεί να φαίνεται πολύ διαφορετικό αν και πότε θα γίνει δημόσιο.

Smaragda Monou: Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

This website uses cookies.