X
    Categories: Case Studies

10.000 δωρεάν εισιτήρια σε τουρίστες στην Ιαπωνία

Ο τουρισμός της Ιαπωνίας μαστίζεται από εγκατάλειψη, καθώς μειώθηκε κατά 30% μετά από το τσουνάμι αλλά και το πυρηνικό ατύχημα στη Fukushima.

Γι αυτό η χώρα αποφάσισε να προχωρήσει σε μια δωροδοκία μεγάλης κλίμακας, ανταλλάζοντας δωρεάν ταξίδια προς την Ιαπωνία με το να γράψουν οι τουρίστες τη γνώμη τους online.

Γιατί άραγε; Μήπως επειδή αυτό αποτελεί πηγή word of mouth marketing και προσφέρει ROI; Λέω εγώ τώρα…

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.