X

Κατανοήστε το κοινό σας: Τρεις τρόποι να αυξήσετε το engagement!

Κατά καιρούς, όλοι έχουμε αναρωτηθεί γιατί μια σελίδα στο Facebook έχει πολύ μεγαλύτερο engagement σε σχέση με κάποια άλλη σελίδα, χωρίς να ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε διαφήμιση και χωρίς να τρέχει συνεχώς κάποιο διαγωνισμό. Αν δε μιλάμε για κάποιο lovebrand (Coca Cola, Nike etc) σίγουρα η σωστή στρατηγική είναι ο κύριος παράγοντας που η μια σελίδα έχει πολύ μεγαλύτερο engagement, από την άλλη. Πώς όμως μπορείτε να βελτιώσετε το engagement της σελίδας σας;

1. Επικεντρωθείτε στο κατάλληλο κοινό

Αν λοιπόν ξεκινάτε τώρα τη σελίδα σας, στοχεύστε το κοινο που θα στοχεύατε αν τρέχατε οποιαδήποτε άλλη καμπάνια, εκτός digital. Δώστε βάση στο να συγκεντρώσετε το ηλικιακό target group που θέλετε και αποφύγετε να δημιουργείτε διαγωνισμούς που μοιράζουν δώρα, τα οποία δεν έχουν σχέση με το brand σας ή δεν αφορούν το κοινό σας, καθώς μ’ αυτό τον τρόπο θα χάσετε τον στόχο σας και θα μειώσετε το interaction των fan με τη σελίδα.

Χρησιμοποιήστε επίσης στοχευμένα Facebook Αds μόνο για το κοινό που θέλετε να απευθυνθείτε και μην ανοίξετε το target group σας μόνο και μόνο για να αποκτήσετε περισσότερους fans. Το focus στην ποιότητα είναι αυτό που θα φέρει καλύτερα νούμερα στη σελίδα σας και περισσότερους fans μακροπρόθεσμα, αφού ό,τι interaction γίνεται με μια σελίδα είναι εμφανές και σε όλους τους φίλους κάθε fan.

2. Μελετήστε τα Insights

Πολλές φορές δημιουργούμε content στις σελίδες μας, αλλά ξεχνάμε να μελετήσουμε σε βάθος τι αποτελέσματα έφεραν τα posts μας και οι ενέργειες μας.

Μια γρήγορη καθημερινή ματιά στα “Insights” κάθε σελίδας, θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια καλύτερη εικόνα για το τι ακριβώς γίνεται στις σελίδες σας και να δείτε αν έχετε πιάσει ή όχι τους στόχους σας.

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στον οποίο θα πρέπει να δίνετε μεγάλη σημασία, εκτός από το reach, είναι και το virality. Aν το περιεχόμενο που παράγετε στη σελίδα σας είναι δημιουργικό και ενδιαφέρον για τους fans σας, τότε το virality θα είναι υψηλό. Δείξτε λοιπόν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα posts που έχουν υψηλό virality και προσπαθήστε να αυξήσετε το content στη σελίδα σας με τέτοιου είδους posts.

3. Τι πραγματικά ενδιαφέρει τους fan σας;

Έχω μιλήσει πρόσφατα για το “Big idea“, στην ουσία τη δημιουργία εμπειριών μέσα από τα social media, που έχουν ως στόχο να λύσουν τα καθημερινά προβλήματα των fans και να δημιουργήσουν το κατάλληλο user generated content, ώστε να αυξηθεί τόσο το interaction, όσο και το δέσιμο με τους fans.

Ανακαλύψτε λοιπόν τι πραγματικά ενδιαφέρει το κοινό σας, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Facebook, του Google καθώς και έρευνες που έχετε πραγματοποιήσει για το brand σας και εστιάστε στην παραγωγή περιεχομένου, που επικεντρώνετε στα ενδιαφέροντα του κοινού σας και όχι μόνο στο brand σας.

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.