X

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

Το Instagram είναι αναμφίβολα η social πλατφόρμα που χρησιμοποιείται πλέον περισσότερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε brand έχει ηλεκτρονική παρουσία στο Instagram και εκατομμύρια ενεργοί χρήστες εκτίθενται σε φρέσκο ​​περιεχόμενο, σε καθημερινή βάση. Δίνεται ιδανική ευκαιρία τόσο στα νέα όσο στα ήδη υπάρχοντά brands να χρησιμοποιούν τα διάφορα διαθέσιμα εργαλεία της πλατφόρμας ώστε να δημιουργούν ελκυστικές και αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Τύποι διαφημίσεων στο Instagram

1. Photo Ads

Μιλάμε για τον πιο συνηθισμένο τύπο διαφημίσεων στο Instagram, αφού η κοινή χρήση φωτογραφιών είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας. Η επιλογή “κοινή χρήση φωτογραφιών” ήταν κάποτε ο μοναδικός τρόπος για τους χρήστες να μοιράζονται εικόνες της επιλογής τους με ανθρώπους που είχαν συνδεθεί μέσω Instagram. Σήμερα, φυσικά, το σενάριο έχει αλλάξει και οι φωτογραφίες χρησιμοποιούνται  για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών, brand, εκδηλώσεων και πολλά άλλα. Οι διαφημίσεις αυτές απαιτούν δημιουργικές λεζάντες και σχετικό περιεχόμενο, που να δίνουν στο κοινό περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία.

2. Sponsored Ads

Οι χορηγούμενες διαφημίσεις είναι μια επιλογή διαθέσιμη στους εταιρικούς λογαριασμούς του Instagram. Έτσι επιτρέπεται στο Brand να προωθήσει τις αναρτήσεις του μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του κοινού με άμεση σύνδεση είτε στο site είτε στο e-shop ή πίσω στο προφίλ του Brand. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης για ένα Brand που θέλει να αυξήσει τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς ή giveaways.

3. Story ads

Τα Instagram Stories είναι το νούμερο ένα trend στο Instagram και σχεδόν το 80% των χρηστών δημοσιεύει τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα. Τα Story ads εμφανίζονται συνήθως ανάμεσά σε stories χρηστών, συνδέονται με την επιλογή “swipe up”, η οποία οδηγεί είτε πίσω στο προφίλ του brand ή στο site του. Βασικό πλεονέκτημα είναι ότι μπορούμε να ανακατευθύνουμε τους χρήστες στη σελίδα και το περιεχόμενο του brand μας. Αντίθετα, το μοναδικό μειονέκτημα τους είναι ότι εμφανίζονται μόνο για λίγα δευτερόλεπτα πριν εμφανιστεί το επόμενο story και μετά τη λήξη δεν μπορούν να τα ξαναδούν. Ωστόσο, οι περισσότεροι χρήστες το γνωρίζουν αυτό, έτσι είναι πιο πιθανό να κάνουν “swipe up”.

4. Video Ads

Πολλά Brands σήμερα δημιουργούν διαφημίσεις video, ειδικά στα digital κανάλια επειδή το ποσοστό θεαματικότητας είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τα άλλα μέσα. Το Instagram συνήθως επιτρέπει βίντεο μεταξύ 30-60 δευτερολέπτων. Επομένως, τα brands διαφοροποιούν το περιεχόμενο των βίντεο τους ανάλογα με το αν πρόκειται για ολόκληρη διαφήμιση ή για διαφημιστικό μήνυμα.

 

5. Carousel ads

Αν μια φωτογραφία ή ένα βίντεο δεν είναι αρκετά αποτελεσματικό τότε το carousel σίγουρα είναι! Αυτό το είδος διαφημίσεων επιτρέπει τον χρήστη να δει 3-4 εικόνες του ίδιου brand και να παραμείνουν στο ίδιο post για περισσότερη ώρα. Επίσης, δίνεται και εδώ η δυνατότητα του back-linking δηλαδή, η άμεση σύνδεση με το site ή το e-shop με ένα click-to-action button όπως είναι το “Buy Now”.

 

Το Marketing στο Instagram δεν είναι άπλα μια έξυπνη ιδέα άλλα και βολική! Υπάρχουν πολλές επιλογές προώθησης και δεδομένου ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί ενεργοί χρήστες το καθημερινό κοινό στόχευσης είναι σημαντικά μεγάλος αριθμός. Με τον καιρό, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παρουσιαστούν περισσότερα ad- friendly χαρακτηριστικά  σε διάφορες πλατφόρμες των social media. Το αν το Instagram θα γίνει το μεγαλύτερο e-commerce ή όχι θα αποδειχθεί στο μέλλον. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι διαφορετικές κατηγορίες διαφημίσεων σε αυτό σίγουρα θα γίνουν πιο καινοτόμες.

Έλενα Καλλιάνη: Η Έλενα Καλλιάνη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά, κατέχει το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA και την τρέχουσα περίοδο εργάζεται στην Monogram ως Media Executive.

This website uses cookies.