X

Ποια 8 είδη εικόνων κερδίζουν περισσότερα Repins

Υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει κανείς να προσέξει για να βελτιώσει την απόδοση του pin που ανεβάζει στο pinterest. Οι περισσότεροι είναι ήδη γνωστοί, όπως να περιλαμβάνει πολλά hashtags, σχετικά σύντομη περιγραφή, να μην περιέχει links και να επιβεβαιώνει το λογαριασμό χρήστη.

Το πιο σημαντικό όμως τελικά είναι η μορφή και το στυλ της φωτογραφίας. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την Curalate, μία πλατφόρμα Analytics των Pinterest και Instagram, εντοπίστηκαν οι συγκεκριμένες κατηγορίες εικόνων που αυξάνουν το fan engagement με περισσότερα repins, likes και comments.

Μετά από την εξέταση πάνω από 500.000 φωτογραφιών που έχουν ανέβει στο Pinterest, και το συσχετισμό διαφόρων χαρακτηριστικών, όπως η υφή, η απόχρωση, η φωτεινότητα, ακόμη και η απεικόνιση προσώπων ή η απουσία τους, διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν 8 τύποι εικόνων που αυξάνουν το social engagement.

1. Απόχρωση:

Η κόκκινη απόχρωση κερδίζει διπλάσια repins από τη μπλε απόχρωση, δηλαδή υπάρχει μία προτίμηση στα ζεστά χρώματα σε σύγκριση με τα ψυχρά.

2. Κυρίαρχα χρώματα:

Τα πολλαπλά κυρίαρχα χρώματα σε μία εικόνα παίρνουν πάνω από τριπλάσια repins σε σύγκριση με μονόχρωμες εικόνες.

3. Φωτεινότητα:

Η φωτεινότητα παίζει σημαντικό ρόλο αφού οι σκοτεινές εικόνες παίρνουν 20 φορές λιγότερα repins από εικόνες με μέτρια φωτεινότητα.

4. Saturation:

Η ένταση του saturation αποδίδει καλύτερα όταν ρυθμίζεται στο 50% και κερδίζει 10 φορές περισσότερα repins συγκριτικά με τις τελείως ασπρόμαυρες εικόνες.

5. Aspect ratio:

Όσον αφορά στο σχήμα, παρατηρήθηκε ότι οι εικόνες με αναλογία (aspect ratio) 2.3 και 4.5, κερδίζουν 60% περισσότερα repins από τις μακρόστενες εικόνες.

6. Background:

Το φόντο της φωτογραφίας μέσα στην εικόνα έχει επίσης σημασία, αφού οι εικόνες με λιγότερο από 10% κενό background παίρνουν 2-4 φορές περισσότερα repins από αυτές με 90 % κενό background. Αυτό αποτελεί πρόκληση για τα e-commerce stores αφού οι περισσότερες φωτογραφίες των προϊόντων έχουν απλό φόντο.

7. Texture:

Οι εικόνες με λεία, ομαλή υφή των απεικονιζόμενων αντικειμένων, υπερτερούν κατά 17 φορές από τις εικόνες με περισσότερο άγριες, σκληρές λεπτομέρειες.

8. Πρόσωπα:

Οι φωτογραφίες προσώπων κερδίζουν 23% περισσότερα repins από τις φωτογραφίες που δεν απεικονίζουν  κάποιο πρόσωπο.

Το συμπέρασμα είναι ότι οι εικόνες με σωστή σύνθεση που ακολουθούν τους παραπάνω κανόνες που συγκέντρωσε η Curalate, μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στην εμβέλεια και στο επίπεδο του social engagement στο Pinterest.

Anthousa Mastrogianni: Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

This website uses cookies.