X

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

Καμία εργασία πλέον στο διαδίκτυο, δε χαρακτηρίζεται από απλότητα. Κάθε αρθρογράφος ενός site, οφείλει να γνωρίζει και άλλες διαδικασίες πέρα…

Chryssa Arabatzi

Πως να υπολογίσετε το Engagement rate στο Instagram

Το engagement rate είναι ένας δημοφιλής δείκτης, με τη βοήθεια του οποίου μπορείτε να δείτε την απήχηση της σελίδας σας. Ενώ…

Elena Kontiza

Τί είναι τα URL Shorteners και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιείς.

Υπάρχουν περισσότεροι από 4,3 δισεκατομμύρια χρήστες internet παγκοσμίως, πάνω από 644 εκατομμύρια sites που έχουν δημιουργηθεί και πάνω από 2,9…

Ράνια Καλλίρη

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

Τα e-Sports είναι ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα των τελευταίων χρόνων. Οι εταιρείες, οι οποίες μπορούν να καταλάβουν ποια προϊόντα…

Άρης Σωτηρέλης

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το location-based marketing

Μάθετε πώς λειτουργούν οι διαφορετικές μέθοδοι location-based marketing, ώστε να τις χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά για το δικό σας brand. Το location-based marketing,…

Dimitra Kasapoglou

5 tips για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στα Social Media.

Τα Social Media είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής. Δίνουν στα brands και στους Marketers τη δυνατότητα να δημιουργούν σημαντικές…

Valeria Lada

Τι είναι το inbound marketing;

Τί είναι το inbound marketing. Inbound marketing (γνωστό και ως attraction marketing), είναι μια μεθοδολογία marketing σχεδιασμένη για να προσελκύει δυνητικούς…

Παναγιώτης Μακρής

Τί είναι το Google Data Studio και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.

Το Google Data Studio σας επιτρέπει να δημιουργείτε branded reports, οπτικοποιώντας τα δεδομένα που έχετε και παρουσιάζοντάς τα στους πελάτες…

Dimitra Kasapoglou

10 Στατιστικά για τα social media που πρέπει να γνωρίζεις!

Τα τελευταία δέκα χρόνια, τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Αποτελούν σημείο επαφής για την επικοινωνία,…

Tina Kosmaoglou

Πως θα κάνετε τις διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο να ξεχωρίσουν

Τα τελευταία χρόνια οι διαφημίσεις και ο τρόπος προβολής τους έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με παλιότερα που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούνταν…

Efi Vardia

This website uses cookies.