X

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

Το Influencer Marketing “ανθίζει” και είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε το γιατί! Οι Influencers μπορούν να αυξήσουν την αξιοπιστία ενός…

Antzela Vasilopoulou

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

Ένας Customer Experience (CX) χάρτης, μπορεί να δημιουργηθεί προβλέποντας τις αντίστοιχες συμπεριφορές, διαφορετικών προσώπων, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται…

Ισιδώρα Φυτά

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

Το Instagram είναι αναμφίβολα η social πλατφόρμα που χρησιμοποιείται πλέον περισσότερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε brand έχει ηλεκτρονική παρουσία…

Έλενα Καλλιάνη

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

CSR (Corporate Social Responsibility) λοιπόν, και θα μου πείτε είναι κάτι καινούριο το CSR ως τακτική στις στρατηγικές επικοινωνίας των…

Eirini Kosma

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

Οι αλγόριθμοι των Social media αλλάζουν συνεχώς, καθιστώντας δύσκολη την συμβατότητα με τους κώδικες δεοντολογίας του μάρκετινγκ. Δεν υπάρχει τρόπος…

Έλενα Καλλιάνη

6 e-commerce website tips!

Ο σχεδιασμός των προϊόντων και η διάθεσή τους μέσω e-commerce, δεν αποτελεί μέθοδο απόκτησης καλής εμπειρίας των πελατών, αλλά ούτε…

Ισιδώρα Φυτά

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

Πιθανότατα έχετε ξανακούσει τον όρο “Customer Persona”, ειδικά αν ασχολείστε με τον σχεδιασμό εμπειρίας χρήσης (UX). Συγκεκριμένα, οι personas χρησιμοποιούνται για την προσωποποίηση του target group (ή ενός…

Κωνσταντίνος Κυρίτσης

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Η κάποτε «βασίλισσα» της διαφήμισης, η τηλεόραση μοιάζει πλέον να χάνει έδαφος συνεχώς στα νέα μέσα. Οι διαδικτυακές μορφές διαφήμισης συνεχίζουν…

Κωνσταντίνος Κυρίτσης

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Η φύση του digital marketing, απαιτεί την συνεχή αξιολόγηση της στρατηγικής που χρησιμοποιείται, ώστε να παραμένει η επιχείρηση φρέσκια και…

Ισιδώρα Φυτά

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

1. Δημιουργία και αξιοποίηση περιεχομένου σύμφωνα με τις εποχιακές τάσεις. Οι εποχιακές τάσεις είναι ένα από τα πιο σημαντικά θέματα…

Έλενα Καλλιάνη

This website uses cookies.