Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”
Το Influencer Marketing “ανθίζει” και είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε το γιατί! Οι Influencers μπορούν να αυξήσουν την αξιοπιστία ενός…
Το Influencer Marketing “ανθίζει” και είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε το γιατί! Οι Influencers μπορούν να αυξήσουν την αξιοπιστία ενός…
Ένας Customer Experience (CX) χάρτης, μπορεί να δημιουργηθεί προβλέποντας τις αντίστοιχες συμπεριφορές, διαφορετικών προσώπων, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται…
Το Instagram είναι αναμφίβολα η social πλατφόρμα που χρησιμοποιείται πλέον περισσότερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε brand έχει ηλεκτρονική παρουσία…
CSR (Corporate Social Responsibility) λοιπόν, και θα μου πείτε είναι κάτι καινούριο το CSR ως τακτική στις στρατηγικές επικοινωνίας των…
Οι αλγόριθμοι των Social media αλλάζουν συνεχώς, καθιστώντας δύσκολη την συμβατότητα με τους κώδικες δεοντολογίας του μάρκετινγκ. Δεν υπάρχει τρόπος…
Ο σχεδιασμός των προϊόντων και η διάθεσή τους μέσω e-commerce, δεν αποτελεί μέθοδο απόκτησης καλής εμπειρίας των πελατών, αλλά ούτε…
Πιθανότατα έχετε ξανακούσει τον όρο “Customer Persona”, ειδικά αν ασχολείστε με τον σχεδιασμό εμπειρίας χρήσης (UX). Συγκεκριμένα, οι personas χρησιμοποιούνται για την προσωποποίηση του target group (ή ενός…
Η κάποτε «βασίλισσα» της διαφήμισης, η τηλεόραση μοιάζει πλέον να χάνει έδαφος συνεχώς στα νέα μέσα. Οι διαδικτυακές μορφές διαφήμισης συνεχίζουν…
Η φύση του digital marketing, απαιτεί την συνεχή αξιολόγηση της στρατηγικής που χρησιμοποιείται, ώστε να παραμένει η επιχείρηση φρέσκια και…
1. Δημιουργία και αξιοποίηση περιεχομένου σύμφωνα με τις εποχιακές τάσεις. Οι εποχιακές τάσεις είναι ένα από τα πιο σημαντικά θέματα…
This website uses cookies.