X

Η χρησιμότητα ενός Microsite

Για αρχή θα ήταν καλό να αποσαφηνιστεί η έννοια του Microsite. Με έναν σύντομο ορισμό θα μπορούσαμε να πούμε ότι…

Δήμητρα Γεωργίου

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

Σε ενδιαφέρει το digital marketing και θέλεις να ενισχύσεις το Engagement των social media σου; Τρέχεις την δική σου επιχείρηση…

Tina Kosmaoglou

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

Μαθαίνοντας να χρησιμοποιείς τα Instagram Stories για να αυξήσεις την κίνηση προς το website σου, είναι ένα δυνατό εργαλείο για…

Ηλιάνα Χαλιμούρδα

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

Εάν θέλετε να διαφημιστείτε στα social media, σίγουρα το Snapchat δεν είναι το κανάλι που θα σας έρθει πρώτο στο…

Νατάσα Γιασεμάκη

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

Το να τρέχεις μια UGC καμπάνια είναι ένας από τους πιο εφικτούς τρόπους να αποκτήσεις νέους followers, να αυξήσεις τις…

Ηλιάνα Χαλιμούρδα

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Η λειτουργία του business Facebook account σας θα πρέπει να διαφέρει από τον προσωπικό σας λογαριασμό ως προς το περιεχόμενο…

Νατάσα Γιασεμάκη

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι ψηφιακοί καταναλωτές του 21ου αιώνα επεξεργάζονται την πληροφορία πολύ γρήγορα και αποφασίζουν αν ένα θέμα…

Ηλιάνα Χαλιμούρδα

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals; Κάθε εποχή έχει και το δικό της festival. Από τα festival μπύρας…

Vicky Gouvala

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

To cost per acquisition, ή CPA, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά metrics και μετράει το συνολικό κόστος απόκτησης ενός…

Haris Nikolopoulos

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

Πολλοί μπορεί να μην ξέρουν τι είναι το content marketing και τι το MarTech (marketing technology). Αν όμως προσπαθήσουμε να…

Ηλιάνα Χαλιμούρδα

This website uses cookies.