X

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

Σε ενδιαφέρει το digital marketing και θέλεις να ενισχύσεις το Engagement των social media σου; Τρέχεις την δική σου επιχείρηση ή ειδικεύεσαι στο να ενισχύεις τις επιχειρήσεις των άλλων; Δες μερικούς τρόπους σχετικά με το πως μπορείς να παραμείνεις μπροστά και να αξιοποιήσεις στο έπακρο τους λογαριασμούς σου στις διάφορες πλατφόρμες των social media.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς τα social media σωστά;

Τα social media όταν χρησιμοποιούνται στρατηγικά, μπορούν να ενσωματώσουν τεχνικές πωλήσεων και παράλληλα να χρησιμοποιηθούν για να φέρουν μεγαλύτερο engagement, να ενημερώσουν και να εκπαιδεύσουν τον χρήστη.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε και να κρατάμε τον ανάλογο τόνο. Άλλωστε απώτερος σκοπός είναι να οικοδομήσουμε μια σχέση με τον χρήστη και όχι απαραίτητα να κάνουμε ‘πωλήσεις’.

1. Targeting & Remarketing

Υπάρχουν πολλά εργαλεία εκεί έξω για να σε βοηθήσουν να εξοικονομήσεις χρόνο για να στοχεύεις το σωστό κοινό. Πως όμως θα μπορέσεις να περάσεις στο επόμενο level;

Το Facebook φροντίζει να κάνει target το κοινό που θες, επιτρέποντάς σου να ορίσεις κάποιες παραμέτρους. Η δική σου δουλεία είναι να κατανοήσεις τους δείκτες που σου δίνονται, έτσι ώστε να μπορέσεις να έχεις ουσιαστικά αποτελέσματα.

Υπάρχουν επίσης πολλές υπηρεσίες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να κάνεις καλό targeting. Κάποια από αυτά είναι το Planoly (για το Instagram), το AdEspresso (για το Facebook) και το Salesforce Social Studio.

2. Χρησιμοποίησε τους σωστούς δείκτες

Οι σωστοί δείκτες είναι το παν! Βασικό μέρος της στρατηγικής των social media είναι οι δείκτες και η συνεχής παρακολούθηση τους! Με αυτούς τους δείκτες μπορείς να χτίσεις την μελλοντική σου στρατηγική και να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες σωστά έτσι ώστε να μπορέσεις να οργανώσεις τα μελλοντικά σου βήματα.

4 βασικοί πυλώνες που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου :

  • Τι ακούει ή βλέπει το κοινό για εσάς
  • Τους δείκτες που εστιάζουν στο engagement
  • Την σύνδεση engagement και conversion
  • Την συνολική απήχηση

3. Διαφοροποίησε το περιεχόμενό σου

Φαίνεται ότι πάνω από το 80% των χρηστών, παρακολουθούν το ίδιο περιεχόμενο στα διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης δηλαδή Facebook, Instagram και Twitter. Αν ψάχνεις τρόπο να διαφοροποιηθείς, υπάρχουν πολλές επιλογές: Προσπάθησε να ενσωματώσεις τις διαφημίσεις σου μέσα στα Instagram Stories ή δημιούργησε εικόνες χαμηλού κόστους. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσεις να κρατήσεις το περιεχόμενο σου ‘φρέσκο’ και engaging!

4. Βρες νέους τρόπους σύνδεσης

Η φύση του μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο είναι διαφορετική από εκείνη του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Μεγάλο μέρος αυτού είναι ότι υπάρχει μια μαζική ώθηση προς την αυθεντικότητα. Τα brand που κινούνται έξυπνα, αξιοποιούν στο έπακρο την συγκεκριμένη ιδέα. Επικεντρώνονται σε πρωτοβουλίες που είναι τέτοιες ώστε να αποτυπώνετε στο κοινό το εμπορικό τους σήμα και αποτελεί μια ιδέα που το κοινό αγαπά καθώς είναι πιο ρεαλιστική και μπορεί να ταυτιστεί με αυτήν.

Tina Kosmaoglou: Η Τίνα είναι απόφοιτη του τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα Εφαρμοσμένης Στατιστικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Συνέχισε τις σπουδές της λαμβάνοντας το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduate Business School. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Account Executive.

This website uses cookies.