X

Animated emoji το νέο dislike button του Facebook;

Μετά την πολυσυζητημένη ανακοίνωση του Mark Zuckerberg, σχετικά με τον επικείμενο ερχομό του dislike button, ακολούθησε μία δεύτερη ανακοίνωση που τάραξε τα νερά του ψηφιακού κόσμου την προηγούμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με τον CEO του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου, έχουν αρχίσει οι δοκιμές ενός πιο εκφραστικού “like”. Ο λόγος γίνεται για τα “Reactions” τα οποία θα δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να εκφράσει την άποψη και το συναίσθημά του, πέρα από τα όρια που έθετε το “like”. Όπως μπορείτε να δείτε στο video που ο ίδιος ο Zuckerberg πόσταρε στο προφίλ του, τα “Reactions” θα είναι εικονίδια έκφρασης, όπως smiley και angry faces, που θα εμφανίζονται με το παρατεταμένο πάτημα του “like”.


Σίγουρα πολλοί θα πουν ότι τα “Reactions” δεν ήταν ακριβώς αυτό που περίμενε το κοινό όταν ανακοινώθηκε ότι θα υπάρξει dislike button. Ωστόσο, ο ιδρυτής του Facebook ανέφερε πως αυτός θα είναι ένα τρόπος να προσφερθεί στους χρήστες μία οδός έκφρασης συναισθημάτων με ευκολία και κυρίως σεβασμό. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως ένα αυτούσιο κουμπί που θα εκφράζει δυσαρέσκεια, εκνευρισμό και ενόχληση μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί και να οδηγήσει σε εξίσου δυσάρεστες καταστάσεις.

Όπως δήλωσε ο Adam Mosseri, που επιβλέπει το NewsFeed του Facebook, η επιλογή των συγκεκριμένων εικονιδίων έγινε μετά από έρευνα όπου παρατηρήθηκε ποια αυτοκόλλητα χρησιμοποιούν περισσότερο στα σχόλιά τους οι χρήστες. Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα ευρήματα αλλά και την παράμετρο ότι οι εκφράσεις που αντιπροσωπεύουν τα εικονίδια πρέπει να είναι κατανοητές σε όλες τις κουλτούρες, κατέληξαν στα παρακάτω 6 Emoji.

Προς το παρόν, το testing των Emoji γίνεται σε Ιρλανδία και Ισπανία. Ανάλογα με τα αποτελέσματα και τις μετρήσεις που θα προκύψουν από τη χρήση τους, θα κριθεί το εάν θα ενεργοποιηθούν τα “Reactions” στους 1,5 δισ. χρήστες της πλατφόρμας αργότερα μέσα στο έτος.

Μπορούμε να πούμε πως αυτή η νέα προσέγγιση του Facebook είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και πως κατά ένα τρόπο εισακούστηκαν τα αιτήματα πολλών χρηστών για τη δυνατότητα έκφρασης και διαφορετικών συναισθημάτων πέρα από “like”. Από την άλλη πλευρά όμως, αν καθιερωθεί αυτή η αλλαγή θα ισχύσει και για τις εταιρικές σελίδες της πλατφόρμας; Θα δοθεί στα brands η επιλογή ενσωμάτωσης των “Reactions” στις σελίδες τους; Αυτά είναι καίρια ερωτήματα τα οποία θα κληθεί να απαντήσει το δημοφιλές network.

Mara Havaki: Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

This website uses cookies.