X
    Categories: Facebook

Ο καλύτερος τρόπος για social media marketing…

Δουλεύοντας καθημερινά με αρκετά brands, βλέπω την ανάγκη των προϊόντων για περιεχόμενο.

Όσο πιο πολλά έχει να πει ένα brand σε πράγματα που σχετίζονται με αυτό, τόσο πιο γρήγορα αποτελέσματα έχει.

Είναι διαφορετικό ας πούμε να μιλάς socially για προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν το fun element (σοκολάτα, παγωτό, μόδα, ταξίδια κ.ά.) σε σχέση με το να μιλάς για προϊόντα τα οποία είναι είτε πιο εξειδικευμένα είτε λιγότερο διασκεδαστικά.

Δεν υπάρχουν ας πούμε πολλά πράγματα που μπορεί να πει ένα προϊόν καθαρισμού σε συχνή βάση για να κάνει engage τους καταναλωτές του. Και δεν ξέρω και αν θα ήθελα να γίνω fan όλων των προϊόντων που υπάρχουν στο σπίτι. Σκεφθείτε: fan στο αλάτι μου, fan στο πιπέρι μου, fan στο ξύδι μου, fan στα μακαρόνια μου…

Αλλά υπάρχει ένα πολύ καλύτερος τρόπος να ενεργοποιήσετε τους καταναλωτές σας socially: να δημιουργήσετε καλύτερα προϊόντα.

Και εξηγώ τι εννοώ.

Προ 3ετίας περίπου έγινα brand ambassador του WDTV, ενός προϊόντος της Western Digital που έδινε μια value for money λύση για media player στο σαλόνι. Το προϊόν ήταν καταπληκτικό, μικρό, ντιζαϊνάτο και πρακτικότατο. Τέλειο για τη δουλειά του και μπροστά από όλα τα ανταγωνιστικά προϊόντα για τη μαζική αγορά. Killer. Από δική μου προσωπική σύσταση το αγόρασαν τουλάχιστον 6 άτομα που ξέρω προσωπικά και σίγουρα και άλλοι από το τεχνολογικό μπλογκ στο οποίο έγραφα τότε.

Μετά ήρθαν τα Max Perry. Αν και ήμουν πάντα αυτός που προτιμούσε άλλα γλυκά εκτός από σοκολάτα (ας πούμε η αγαπημένη μου γεύση παγωτό είναι nuts ‘n’ berries frozen yogurt), τα Max Perry απλά τα αγάπησα. Τι τσουρέκια, τι σοκολατάκια, τι σοκολατόπιτες. Αλλά είναι ακριβώς αυτό: Το προϊόν είναι καλό, είναι διαφορετικό, έγινε σε κατάλληλη κλίμακα και ήταν άξιο για word of mouth.

Και τέλος ήρθε το Macbook Air. Προσωπικά το βρίσκω το πιο υπέροχο τεχνολογικό προϊόν που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν το αλλάζει. Το βάρος του, το πάχος του (ή η έλλειψη αυτού), η οθόνη του, η μπαταρία του, το πληκτρολόγιό του, η χρηστικότητά του, το sleep mode του είναι όλα μικρά στοιχεία που προσθέτουν πολύ στο χαρακτήρα του και στο πώς βολεύει να το χρησιμοποιώ.

Πάω σε ραντεβού και με βάζουν να περιμένω 5-10 λεπτά; Βγάζω το macbook, συνδέομαι μέσω iPhone στο Internet και κάνω catch-up στα emails. Είμαι στο κρεβάτι και θέλω να απολαύσω το web χωρίς να ασχοληθώ με τη δουλειά; Βγάζω το Macbook και σερφάρω για λίγο μέχρι να νυστάξω.

 

Απλά καθημερινά πράγματα. Απλά προϊόντα. Και πολύ πριν καν κοιτάξω αν είχαν σελίδα στο facebook, μιλούσα για αυτά σε 5-10 φίλους face-to-face και σε 1.200 φίλους στο facebook. Και αυτή είναι η μαγεία στα social media: το να πετύχεις να είσαι worth talking about. Και αυτό δεν είναι κάτι απλά επίκτητο. Είναι μια εσωτερική αξία που πρέπει να αρχίσεις να βλέπεις πως θα προσδώσεις στα προϊόντα σου και στο offering σου.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.