X

Οι μεγαλύτερες φωτογραφίες στα facebook links έχουν περισσότερα clicks

Μια από τις πρόσφατες αλλαγές του facebook, ήταν και η εισαγωγή μεγαλύτερων φωτογραφιών στα links.

Πριν:

Μετά:

Η αλλαγή αυτή είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση, μέχρι και 2x των clicks, συγκριτικά με τη προηγούμενη μορφή των posts, που εμφανίζονταν στο timeline. Ενώ τα προηγούμενα posts έπαιρναν κατά μέσο όρο 3,29% clicks, τα posts με μεγαλύτερη εικόνα παρουσίασαν μια αιθητή αύξηση στα clicks (5,55%).

Τα στατιστικά αυτά μας βοηθούν να κατανοήσουμε τη «δύναμη» της εικόνας, σ’ένα post, και την αποδοχή που έχει μια πολύ καλή εικόνα, όταν εμφανίζεται στο timeline.

Αν απορείτε γιατί μια μεγαλύτερη εικόνα να έχει τόσο μεγαλύτερη αποδοχή, η απάντηση είναι απλή. Η ανάρτηση ενός απλού κειμένου, πετυχαίνει μεγαλύτερο reach, συγκριτικά με την εικόνα, αλλά δεν πετυχαίνει περισσότερα clicks. Μια ωραία, μεγάλη εικόνα μπορεί να αποδόσει με καλύτερο τρόπο αυτό, που το κείμενο προσπαθεί να εκφράσει, για ένα link. Όσο καλύτερη ανάλυση έχει και όσο μεγαλύτερο κομμάτι του timeline κατέχει, τόσο ποιο ελκυστική γίνεται στο χρήστη και τον «προσκαλεί» να κάνει click. Έτσι μπορεί να δικαιολογηθεί και η αύξηση των clicks κατά 69%.

Κατά καιρούς έχουμε δει πολλές αλλαγές του facebook, οι οποίες περνούν αδιάφορες ή δεν προσφέρουν κάποια αισθητή βελτίωση. Η συγκεκριμένη αλλαγή προσφέρει αποδεδειγμένα αποτελέσματα και δίνει ένα guideline για καλύτερα και πιο αποδεκτά posts.

Fragiskos Kavroudakis: O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

This website uses cookies.