X

Πως η μετατόπιση του budget στο facebook βελτιώνει το ROI ενός brand

Ήδη από το 2011, το Kit Kat είχε αντιληφθεί την ισχύ του facebook, ως μια πλατφόρμα επικοινωνίας και διαφήμισης πολύ πιο αποτελεσματική από την τηλεόραση και τον τύπο, με την επιτυχία της καμπάνιας Crane.

Για το λόγο αυτό, και το 2012, αποφάσισε να ξοδέψει το μεγαλύτερο κομμάτι του διαφημιστικού του budget, στο facebook, για την επικοινωνία του brand, στο Ην.Βασίλειο. H καμπάνια “We will find you” του Kit Kat είχε ως στόχο την αύξηση των fans, σε συνδυασμό με τη δημιουργία buzz και awareness, για το διαγωνισμό και το brand.

Η καμπάνια “We will find you” έδωσε σημασία στη δημιουργική παράδοση των δώρων, χωρίς φυσικά να αποπροσανατολίσει τους fans από τη φύση των δώρων. Οι νικητές παραλάμβαν μια συσκευή GPS, η οποία μόλις ενεργοποιούταν, εντόπιζε τη θέση των νικητών και στη συνέχεια μια «ειδική» ομάδα αναλάμβανε την παράδοση του δώρου. Η καμπάνια γνώρισε τεράστια επιυχία και σίγουρα αποζημίωσε την προσπάθεια και τις επιλογές του brand.

Όπως καταλαβαίνετε, δεν αρκεί μια δημιουργική ιδέα για να επιτύχει μια καμπάνια, αλλά χρειάζεται και μια σωστή επικοινωνία. Αν και η ενέργεια επικοινωνήθηκε μέσω τηλεοπτικής και outdoor διαφήμισης, το πραγματικό engagement της ενέργειας και του brand συνέβει στο facebook. Η αμεσότητα του μέσου προσφέρει μια αμφίδρομη επικοινωνία, απαραίτητη για την επιτυχία της ενέργειας. Υπάρχει συνεχής ενημέρωση και επαφή με την ενέργεια, υπάρχει το απαιτούμενο feedback και κυρίως υπάρχει call to action.

Συμπληρωματικά, η δημιουργία διαφημίσεων στο facebook (facebook ads) προσφέρει στοχευμένη επικοινωνία, με πολλαπλές προσεγγίσεις, επιτυγχάνοντας πολύ μεγάλο awareness και παρέχοντας μετρήσιμα αποτελέσματα. Και μιλώντας για μετρήσιμα αποτελέσματα: 560.000 μεμονωμένοι καταναλωτές, 75.926 νέα likes στη σελίδα και το σημαντικότερο, 1.2Χ ROI.

Μήπως να ξανασκεφτείτε την κατανομή του budget σας, σχετικά με την επικοινωνία του brand σας;

Fragiskos Kavroudakis: O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

View Comments (0)

  • Ενδιαφέρον άρθρο και, βεβαίως, πρέπει να λες τα αυτονόητα κάθε τόσο...

    Μία σημείωση μόνο: στην ενέργεια της Νεστλέ οι νικητές δεν "παρέλαβαν" μία συσκευή GPS. Αυτές ήταν κρυμμένες μέσα στις συσκευασίες του προϊόντος και, βεβαίως, εγείρονται αρκετά θέματα ηθικής και νομικής φύσεως.

This website uses cookies.