The New Stuff - Suit digital marketing

Πως η μετατόπιση του budget στο facebook βελτιώνει το ROI ενός brand

Fragiskos Kavroudakis


Ήδη από το 2011, το Kit Kat είχε αντιληφθεί την ισχύ του facebook, ως μια πλατφόρμα επικοινωνίας και διαφήμισης πολύ πιο αποτελεσματική από την τηλεόραση και τον τύπο, με την επιτυχία της καμπάνιας Crane.

Για το λόγο αυτό, και το 2012, αποφάσισε να ξοδέψει το μεγαλύτερο κομμάτι του διαφημιστικού του budget, στο facebook, για την επικοινωνία του brand, στο Ην.Βασίλειο. H καμπάνια “We will find you” του Kit Kat είχε ως στόχο την αύξηση των fans, σε συνδυασμό με τη δημιουργία buzz και awareness, για το διαγωνισμό και το brand.

kit-kat-logo

Η καμπάνια “We will find you” έδωσε σημασία στη δημιουργική παράδοση των δώρων, χωρίς φυσικά να αποπροσανατολίσει τους fans από τη φύση των δώρων. Οι νικητές παραλάμβαν μια συσκευή GPS, η οποία μόλις ενεργοποιούταν, εντόπιζε τη θέση των νικητών και στη συνέχεια μια «ειδική» ομάδα αναλάμβανε την παράδοση του δώρου. Η καμπάνια γνώρισε τεράστια επιυχία και σίγουρα αποζημίωσε την προσπάθεια και τις επιλογές του brand.

Όπως καταλαβαίνετε, δεν αρκεί μια δημιουργική ιδέα για να επιτύχει μια καμπάνια, αλλά χρειάζεται και μια σωστή επικοινωνία. Αν και η ενέργεια επικοινωνήθηκε μέσω τηλεοπτικής και outdoor διαφήμισης, το πραγματικό engagement της ενέργειας και του brand συνέβει στο facebook. Η αμεσότητα του μέσου προσφέρει μια αμφίδρομη επικοινωνία, απαραίτητη για την επιτυχία της ενέργειας. Υπάρχει συνεχής ενημέρωση και επαφή με την ενέργεια, υπάρχει το απαιτούμενο feedback και κυρίως υπάρχει call to action.

Συμπληρωματικά, η δημιουργία διαφημίσεων στο facebook (facebook ads) προσφέρει στοχευμένη επικοινωνία, με πολλαπλές προσεγγίσεις, επιτυγχάνοντας πολύ μεγάλο awareness και παρέχοντας μετρήσιμα αποτελέσματα. Και μιλώντας για μετρήσιμα αποτελέσματα: 560.000 μεμονωμένοι καταναλωτές, 75.926 νέα likes στη σελίδα και το σημαντικότερο, 1.2Χ ROI.

Μήπως να ξανασκεφτείτε την κατανομή του budget σας, σχετικά με την επικοινωνία του brand σας;

Facebook · Online Marketing

engagement · Facebook · kit kat · roi

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

»

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο