The New Stuff - Suit digital marketing

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Zoe Dova


Μερικά απλά βήματα αρκούν για να αυξήσετε τους δυνητικούς  Β2Β πελάτες σας και να βελτιώσετε τη χρηστικότητα του website της επιχείρησής σας.

Η καταγραφή των δεικτών μέτρησης των αποτελεσμάτων (KPIs) μιας επιχείρησης είναι απαραίτητη διαδικασία για τη χάραξη μιας πετυχημένης online marketing στρατηγικής. Ο δείκτης conversion rate (CVR) καταγράφει τον αριθμό των επαφών μεταξύ της επιχείρησης και των δυνητικών της πελατών. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε δέκα τρόπους βελτίωσής του.

  1. Βελτίωση της δομής του website

    Ένα καλά δομημένο και εύχρηστο website μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του conversion rate. Για να θεωρηθεί εύχρηστο, θα πρέπει να συμβαδίζει με πρότυπα website και να προσφέρει ευχάριστη πλοήγηση.

  2. Χτίσιμο εμπιστοσύνης

    Είναι σημαντικό να παρουσιάζεται η εταιρία ως αξιόπιστη στους εν δυνάμει συνεργάτες της μέσω του website, εφαρμόζοντας ειδικά standards.

  3. Βελτιστοποιημένο περιεχόμενο

    Τα κείμενα στο website θα πρέπει να είναι αναλυτικά, καθώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των Β2Β αγορών συχνά απαιτούν επεξήγηση.

  4. Προώθηση της μοναδικής πρότασης πώλησης

    Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησης και την ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Πρόκειται για το Unique Selling Proposition, το οποίο θα πρέπει να επικοινωνείται ξεκάθαρα και να είναι ορατό στο website.

  5. Βελτίωση της εμπειρίας περιήγησης

    Βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν προκειμένου να αυξηθούν οι μετατροπές του website σχετίζονται με την ευκολία χρήσης, την εμπειρία των χρηστών και την προστιθέμενη αξία.

  6. Προσφέρετε στο χρήστη αυτό που ψάχνει

    Θα πρέπει οι πελάτες να μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν στο website εύκολα και γρήγορα. Για το λόγο αυτό προτείνεται το εργαλείο αναζήτησης να τοποθετείται στην πάνω δεξιά γωνία του website.

  7. Social proof

    Οι άνθρωποι έχουν την τάση να υιοθετούν τη συμπεριφορά των άλλων. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί και στο website με αναφορές τύπου “Περισσότεροι από 90% αγόρασαν αυτό το προϊόν”, μαρτυρίες ικανοποιημένων πελατών, αναφορά στον αριθμό των ακόλουθων κλπ.

  8. Call to action ενέργειες

    Μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες, με μηνύματα όπως “Εγγραφείτε στο newsletter μας” στην αρχή και στο τέλος του διαφημιστικού μηνύματος ή πρωτότυπα μηνύματα που παροτρύνουν τη δράση.

  9. Υψηλή ταχύτητα σελίδων

    Όσο πιο γρήγορη είναι η φόρτωση του website, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να μετατραπούν οι επισκέπτες σε πελάτες. Πρέπει να διασφαλίζεται ότι η φόρτωση των σελίδων δεν ξεπερνά τα 3 δευτερόλεπτα.

  10. Ευκαιρία επαφής μέσω φόρμας

    Τελευταίο αλλά σημαντικό tip, είναι η τοποθέτηση μιας απλής και ορατής φόρμας επικοινωνίας στο website, η οποία μπορεί να συμπληρωθεί εύκολα και γρήγορα. Τα λεγόμενα ghost texts συνιστώνται για διευκόλυνση της διαδικασίας.

    Με τα παραπάνω tips θα αυξηθεί άμεσα ο αριθμός των conversions, ωστόσο συνίσταται και πρόσθετες ενέργειες Online Marketing.

Advertising · Entrepreneurship · How To · marketing · Online Marketing · Tools · user experience

b2b · Content · CVR · sales · trust · USP · website

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Industrial

Zoe Dova

Η Ζωή σπούδασε Οργάνωση και Διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη social lab κάνει την πρακτική της ως Account Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting