The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί πρέπει να σε ενδιαφέρει η ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων στο κινητό;

Sanfora Dhimitri


Ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος πραγματοποιεί τις αγορές  του έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις κινητές τους συσκευές για να ψωνίσουν περισσότερο από ποτέ. Παρόλα αυτά ο αριθμός των αγορών που πραγματοποιούνται δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των εταιρειών με αποτέλεσμα να έχουν μειωμένους πελάτες και πωλήσεις. Έτσι, η Google σε συνεργασία με τη SOASTA η οποία είναι κορυφαία εταιρεία analytics ένωσαν τις δυνάμεις τους ώστε να μάθουν τους παράγοντες  οι οποίοι έχουν οδηγήσει στις χαμηλές επιδόσεις των ιστοσελίδων μέσω κινητών τηλεφώνων.

Χωρίς καμία αμφιβολία όλοι οι χρήστες θέλουν γρήγορη φόρτωση των σελίδων στο κινητό τους, καθώς και γρήγορη εναλλαγή των σελίδων.  Η ανάγκη αυτή αυξάνεται ακόμη περισσότερο όταν οι χρήστες βασίζονται στο κινητό τους σε μια περίπτωση άμεσης ανάγκης. Κατά μεγάλο ποσοστό όμως οι προσδοκίες αυτές πέφτουν στο κενό.

Φανταστείτε πως: Ο μέσος όρος φόρτισης των λιανικών ιστοσελίδων στις Η.Π.Α  τον Ιούλιο του 2016 ήταν 6,9 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία το 40% των χρηστών θα έκλεινε μια σελίδα η οποία χρειάζεται πάνω από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει. Την ίδια στιγμή, το 79% των χρηστών που ψωνίζουν μέσω του κινητού τους τηλεφώνου δηλώνουν πως δεν θα ξανά ψώνιζαν σε ιστοσελίδα  από την οποία δεν είχαν μείνει ευχαριστημένοι με την απόδοση της.

Υπάρχουν όμως και καλά νέα. Μαθαίνοντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που η εκάστοτε καμπάνια και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας επηρεάζει την απόδοση της, υπάρχει η δυνατότητα να βελτιωθούν τυχόν προβλήματα και να βελτιωθεί επίσης η ταχύτητα φόρτισης της ιστοσελίδας.

Η απόδοση μιας ιστοσελίδας παίζει σημαντικό ρόλο στο αν μια εταιρεία θα κερδίσει ή θα χάσει έναν πελάτη. Η Google σε συνεργασία με την SOASTA και με την χρήση μηχανικής μάθησης κατάφεραν να ανακαλύψουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη βελτίωση της απόδοσης των ιστοσελίδων.

Τα πιο σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας παρατίθενται παρακάτω και μας δίνουν τροφή για σκέψη.

protect-identity-s_1945617b

Πιο πολύπλοκες σελίδες μπορεί να μειώσουν τη χρήση της ιστοσελίδας. 

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν δύο βασικά στοιχεία που σχετίζονται με την πολυπλοκότητα μιας σελίδας.

1)Ο αριθμός των στοιχείων της σελίδας. Όσα περισσότερα στοιχεία, τόσο μεγαλύτερη η πολυπλοκότητα της σελίδας. Μια τυπική ιστοσελίδα είναι ίση με 2,486KB και περιέχει πολλά στοιχεία τα οποία βρίσκονται σε δεκάδες διαφορετικούς servers. Τα περισσότερα από αυτά τα στοιχεία δεν είναι μετρήσιμα ή φτιαγμένα με βάση τους κανόνες του SEO. Ως αποτέλεσμα η ιστοσελίδα δεν φορτώνει γρήγορα.

Τρόπος αντιμετώπισης: Ως ιδιοκτήτης της σελίδας, έχεις την δυνατότητα να καθορίσεις την ταχύτητα φόρτωσης της. Έχοντας την ταχύτητα σαν σημείο αναφοράς μπορείς να αφαιρέσεις κάποια στοιχεία τα οποία καθυστερούν την φόρτωση της σελίδας.

2)Ο αριθμός των εικόνων. Σύμφωνα με την έρευνα, ο αριθμός των εικόνων είναι ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ταχύτητα φόρτωσης μιας σελίδας. Σε μια τυπική σελίδα λιανικής εταιρείας, το λογότυπο, οι φωτογραφίες των προϊόντων και διάφορα γραφικά στοιχεία αποτελούν τα 2/3 της σελίδας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ταχύτητα της σελίδας να είναι αργή.

Τρόπος αντιμετώπισης: Βεβαιωθείτε πως οι φωτογραφίες που είναι στο site έχουν μορφοποιηθεί σωστά. Επιπροσθέτως, αποθηκεύοντας τα διάφορα γραφικά στοιχεία σε μορφή JPEG αντί για PNG, το μέγεθός του αρχείου μπορεί να μειωθεί στο μισό. Σαν αποτέλεσμα, η ιστοσελίδα θα έχει πολύ καλύτερη απόδοση.

Πως να αναλύσεις και να βελτιώσεις την ταχύτητα της ιστοσελίδας σου στα κινητά τηλέφωνα;

Ένα από τα πρώτα βήματα είναι να επισκεφτείς την σελίδα της  Google, στην οποία μπορείς να εισάγεις το url της ιστοσελίδας σου και να δεις άμεσα κατά πόσο είναι mobile friendly. 

Επίσης, μέσω της έρευνας δημιουργήθηκε ένας καινούργιος open-source code  τον οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις δωρεάν. Η ομάδα των developers, μπορεί να χρησιμοποιήσει τον παραπάνω κώδικα και να αναλύσει τις διάφορες παραμέτρους που επηρεάζουν την ταχύτητα της ιστοσελίδας στα κινητά.

Τέλος, οι κινητές συσκευές πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Οι marketers πρέπει να έχουν κατά νου την αξία του user experience. Με τη δημιουργία ιστοσελίδων οι οποίες έχουν υψηλή ταχύτητα και βελτιωμένη απόδοση μπορούν να καταφέρουν υψηλές πωλήσεις για τις εκάστοτε εταιρείες.

Google · Mobile · Mobile Marketing · Online Marketing · user experience

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Technology

Sanfora Dhimitri

H Sanfora Dhimitri είναι απόφοιτη τμήματος Marketing του Πανεπιστημίου Greenwich στο Λονδίνο. Την διακρίνει η ιδιαίτερη αγάπη που τρέφει για το Digital Marketing, καθώς η δυναμική του κλάδου αυξάνεται διαρκώς δημιουργώντας συνεχώς τροφή για σκέψη και δημιουργικότητα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executuve στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting