The New Stuff

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Όπως υπάρχει το εξωτερικό marketing που απευθύνεται σε πελάτες και στην προσπάθεια προσέγγισής τους, έτσι υπάρχει και το εσωτερικό marketing που ...

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

Τα Native Ads, μια μορφή paid media, είναι ένας αποτελεσματικός τύπος ψηφιακής διαφήμισης στον οποίο η διαφημιστική εμπειρία ακολουθεί την ίδια ...

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Το Guerrilla Marketing θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως μια μορφή inbound marketing με την χρήση δημιουργικών και αντισυμβατικών τακτικών οι οποίες ...

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

Όσον αφορά την μέτρηση των Digital Marketing πρακτικών σας, ο όρος bounce rate τείνει να είναι μια από τις πιο μυστηριώδεις μετρήσεις. Αλλά ...

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

Η διαφήμιση με μορφή Display Ads είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επίτευξης διαφορετικών στόχων, όπως η αύξηση του Brand Awareness και η ενίσχυση ...

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο