The New Stuff - Suit digital marketing

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

Ηλιάνα Χαλιμούρδα


Μια φορά κι έναν καιρό, ο copywriter ήταν αυτός στον οποίο πήγαιναν όλοι οι εργαζόμενοι του marketing όταν χρειάζονταν ένα κείμενο. Πλέον, έπειτα από τη γέννηση του blog, τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Στις μέρες μας, αν η επιχείρησή σου έχει ένα blog, θα αναρωτιέσαι αν γράφεις τον σωστό τύπο copy ή περιεχομένου προκειμένου να πετύχεις μεγαλύτερο αντίκτυπο στο κοινό σου.

Σύμφωνα όμως με το HubSpot, το 53% των επαγγελματιών στον χώρο του μάρκετινγκ ισχυρίζεται ότι το blogging αποτελεί προτεραιότητά τους. Στην πραγματικότητα, ιστοσελίδες που διαθέτουν blog, έχουν 434% μεγαλύτερη πιθανότητα να καταταχθούν καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης.

Τι σημαίνουν όμως αυτά για εσένα και την επιχείρησή σου; Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ copywriting και content writing και τι είναι αποδοτικότερο για το blog σου;

Τι είναι το Copywriting

Το Copywriting επικεντρώνεται σε έναν άμεσο, βραχυπρόθεσμο στόχο που θα αποφέρει μεγάλες αποδόσεις, δηλαδή τις πωλήσεις. Έχει να κάνει με τις διαφημίσεις, τα emails πωλήσεων, το PPC των landing pages και πολλά άλλα.

Ένας copywriter είναι ο άνθρωπος που μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικά headlines και να πείσει τον καθένα να αγοράσει ένα προϊόν, να γραφτεί σε μια υπηρεσία, να προγραμματίσει ένα ταξίδι ή να δώσει αυτές τις πληροφορίες που στη συνέχεια ένας marketer θα αξιοποιήσει για να τον στοχεύσει με διαφημίσεις.

Το Copywriting είναι πιο άμεσο και πιο απλό από το content writing και χρησιμοποιεί πειστικό και συναισθηματικό λόγο για να απευθυνθεί στον καταναλωτή, με σκοπό να τον προτρέψει σε μια άμεση δράση.

Τι είναι το Content Writing

Το Content Writing περιλαμβάνει blog posts, social media posts, emails, white papers και άλλα πρακτικά υλικά που έχουν σκοπό να εκπαιδεύσουν, να ψυχαγωγήσουν και να ενημερώσουν το κοινό σχετικά με ένα θέμα.

Επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας παραγωγικής σχέσης με το κοινό έτσι ώστε, με την πάροδο του χρόνου, να εμπιστευτούν το brand σου και να ενδιαφερθούν για αυτό που πουλάς.

Οι καλύτεροι content writers είναι τόσο ικανοί και διασκεδαστικοί στην αφήγηση που μπορούν να γράψουν δεκάδες blog posts χωρίς καν να αναφέρονται στην επωνυμία του brand σου. Ωστόσο καταφέρνουν να προσελκύσουν το κοινό και να τους μετατρέψουν σε πιθανούς πελάτες.

Ποιο να διαλέξεις

Το blog σου πρέπει να μπορεί να έχει και τα δύο στον καλύτερο δυνατό βαθμό: αξιόπιστο, ενημερωτικό και αυθεντικό περιεχόμενο με ένα ξεκάθαρο call-to-action. Όλοι πρέπει να θυμόμαστε όμως ότι το copywriting είναι content αλλά το content δεν είναι απαραίτητα copywriting. Το content writing είναι δημιουργικό και έχει σκοπό να πείσει τον αναγνώστη να το μοιραστεί, ενώ το copywriting είναι ευθύ και επικεντρώνεται στις πωλήσεις.

“Copywriting without content is a waste of good copy and content without copywriting is a waste of good content.”

Content · Copywriting · marketing · Online Marketing

Content · content writer · content writing · copywriter · copywriting

Agencies · Brand & Marketing Managers

Ηλιάνα Χαλιμούρδα

Η Ηλιάνα πρόσφατα αποφοίτησε από το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με κατεύθυνση Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Εργάζεται ως PR Executive στην οικογένεια της Socialab και της αρέσει να ενημερώνεται για τα νέα trends του digital κόσμου.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting