The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Βάσω Ζαχαρούλα


Αν και το blogging έχει μπει τα τελευταία χρόνια στον κόσμο του marketing, έχει αλλάξει πολύ ο τρόπος που το αντιμετωπίζουμε σε σχέση με τις αρχές του 2000. Παλαιότερα, οι περισσότεροι χρήστες έκαναν εγγραφή με το email τους σε κάποιο blog με περιεχόμενο που τους ενδιέφερε, ώστε να λαμβάνουν ενημερώσεις για τα νέα άρθρα, ενώ σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν blog content μέσω αναζητήσεων σε μηχανές αναζήτησης. Ως εκ τούτου, υπάρχει πια μια νέα ευκαιρία για τους bloggers να διερευνήσουν τα trends για τους online χρήστες και με βάση αυτά να παράγουν το περιεχόμενο στο blog τους.

Πως τα keywords μπορούν να επηρεάσουν τη στρατηγική του blogging;

Τα blog posts που έχουν δημιουργηθεί με βάση τις αναζητήσεις των χρηστών, συνήθως απαντάνε σε μία ερώτηση που αρκετοί άνθρωποι μπορεί να έχουν σχετικά με ένα θέμα. Σε αντίθεση με τα posts που περιγράφουν μια προσωπική εμπειρία, και δεν απαντούν σε ερωτήματα άλλων ανθρώπων, τα άρθρα που έχουν δημιουργηθεί με βάση λέξεις-κλειδιά είναι πολύ πιο πιθανό να προσελκύσουν περισσότερο κοινό και να δημιουργήσουν το επιθυμητό engagement με αυτό!

Ποια keywords να επιλέξω;

Αφού βρεις μέσα από τα κατάλληλα εργαλεία τα keywords που αναζητούν οι χρήστες, πρέπει να τα φιλτράρεις με τέτοιο τρόπο ώστε να σε βοηθήσουν να κάνεις πιο αποτελεσματικά τη δουλειά σου, ως blogger. Για να επιλέξεις τις σωστές λέξεις-κλειδιά, θα ήταν καλό να κάνεις τα εξής:

  1. Επέλεξε keywords που σχετίζονται με το κοινό σου.
    Το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και με βάση αυτή την πληροφορία και τα θέματα του blog σου, να επιλέξεις εκείνα τα keywords που θα σε φέρουν πιο κοντά στους ανθρώπους που θέλεις.
  1. Αξιολόγησε το difficulty score για κάθε keyword.
    Το difficulty score του κάθε keyword είναι μία μέτρηση που σου δείχνει πόσο εύκολα (ή δύσκολα) μπορεί μια λέξη-κλειδί που περιέχεται στα άρθρα σου να σε κατατάξει στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Συνήθως, είναι ένα score που υπολογίζετε σε μία κλίμακα από το 1-100 και όσο χαμηλός είναι αυτός ο αριθμός, τόσο πιο πιθανόν είναι να έχεις τα σωστά αποτελέσματα από τη SEO στρατηγική σου.
  1. Δώσε έμφαση στον αριθμό των αναζητήσεων για κάθε keyword.
    Το πόσοι άνθρωποι αναζήτησαν κάθε λέξη-κλειδί σε μηνιαία βάση, είναι επίσης μια μέτρηση που θα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου. Να θυμάσαι πάντα όμως, ότι η ποσότητα δεν ισοδυναμεί πολλές φορές με την ποιότητα. Ίσως, να χρειαστεί να επιλέξεις ένα keyword με λιγότερο όγκο αναζητήσεων, διότι αυτό ταιριάζει περισσότερο με το περιεχόμενο του blog σου και την ‘persona’ στην οποία απευθύνεσαι!

Πως να εντάξω τα keywords μέσα στη σελίδα μου;

Όταν ο αλγόριθμος της Google ήταν σε πιο πρώιμο στάδιο, ήταν αρκετά πιο εύκολο να εμφανίσεις τη σελίδα σου στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα, απλά επαναλαμβάνοντας τα κατάλληλα keywords μέσα στο κείμενο σου.

Με τα χρόνια όμως και τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί ως προς αυτόν, η Google κατατάσσει υψηλότερα μια σελίδα στα αποτελέσματα, όταν σε αυτή απαντάται ένα ερώτημα του χρήστη και όχι αν ένα keyword εμφανίζεται αρκετές φορές σε αυτήν.

Παρακάτω θα βρεις μερικά tips για να απογειώσεις το περιεχόμενο στο blog σου:

  • Τα keywords είναι το σημείο έναρξης.
    Αυτό που θα πρέπει να σκεφτείς είναι όχι το πως θα εντάξεις τη λέξη-κλειδί στο περιεχόμενό που παράγεις, αλλά το πως θα απαντήσεις σε μια σχετική ερώτηση με αυτό.
  • Δεν είναι απαραίτητο στο blog να παράγεις διαφορετικές σελίδες για κάθε keyword.
    Αν για παράδειγμα γράφεις ένα άρθρο σχετικά με το ‘‘πως να επιλέξετε τα καλύτερα αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο’’, θα ήταν καλύτερο να αναπτύξεις το συγκεκριμένο θέμα απαντώντας σε διάφορα ερωτήματα σχετικά με αυτό, π.χ. ‘‘αθλητικά παπούτσια για πεζοπορία ή τρέξιμο’’ και ‘‘τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τα παπούτσια για τρέξιμο’’.
  • Ρίξε μια ματιά σε σελίδες με αντίστοιχο περιεχόμενο με το δικό σου, και προσπάθησε να παράγεις το content που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.

Τα keywords λοιπόν, θα πρέπει να είναι η αρχή στο blog σου, καθώς προσφέροντας το σωστό περιεχόμενο, θα έρθεις πιο κοντά στο κοινό σου. Μήπως ήρθε η στιγμή να γίνετε ο επόμενος πετυχημένος blogger;

Content · Search · SEO

bloggers · blogs · Content · keywords · seo

Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog

Βάσω Ζαχαρούλα

Η Βάσω Ζαχαρούλα είναι απόφοιτη του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. O κόσμος του digital marketing είναι το βασικό της ενδιαφέρον και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη διαφημιστική εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting