The New Stuff - Suit digital marketing

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

Έλενα Καλλιάνη


1. Δημιουργία και αξιοποίηση περιεχομένου σύμφωνα με τις εποχιακές τάσεις.

Οι εποχιακές τάσεις είναι ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που πρέπει να καλυφθούν. Για να επωφεληθείτε από το κύμα αναζητήσεων που προσελκύουν ορισμένα keywords, μπορείτε να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο ή να βελτιστοποιήσετε το ήδη υπάρχον περιεχόμενο σχετικά με αυτά τα θέματα, κυρίως όταν η δημοτικότητα τους κορυφώνεται.

Το ερώτημά είναι “πώς γνωρίζετε ακριβώς πότε η δημοτικότητα της αναζήτησης σας είναι στο peak για να αποφευχθούν πιθανές απώλειες;”

Με τα Google Trends λοιπόν δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης οποιουδήποτε keyword για όποια χρονική στιγμή επιθυμούμε προκειμένου να διαλέξουμε πότε θα δημοσιεύσουμε κάτι έτσι ώστε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερη οργανική κίνηση γίνεται.

2. Κάλυψη θεμάτων που είναι trends στην επικαιρότητα.

Όσο πιο ενημερωμένο είναι το περιεχόμενο σας, τόσο περισσότερο σας εμπιστεύεται το κοινό σας. Δεδομένου ότι θα υπάρχουν πολλές ιστορίες σχετικά με τα trending topics, δεν πρέπει να πάρετε ακριβώς την ίδια θέση με όλους τους άλλους. Διότι έτσι δεν θα μπορέσετε να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Προσπαθήστε λοιπόν, να δημιουργήσετε μια διαφορετική άποψη σε ένα θέμα που γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι ανταγωνιστές σας θα καλύψουν με την ίδια οπτική γωνία. Αυτή η μοναδική και αναζωογονητική περιστροφή σας θα προσελκύσει περισσότερο την προσοχή του κοινού σας και θα κερδίσει τα clicks. Για να βρείτε ποια είναι τα trending topics χρησιμοποιήστε το εργαλείο αναζήτησης, Google Trend’s trending search tool, για να σας δείξει ποια ερωτήματα έχουν αναζητήσει περισσότερο οι χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες.

3. Βεβαιωθείτε ότι η δημοσιότητα δεν διαστρεβλώνει τον όγκο αναζήτησης ενός keyword.

Το πρόβλημα με τον όγκο των μηνιαίων αναζητήσεων είναι ότι υπολογίζει τον μέσο όρο που οι χρήστες αναζητούν ένα keyword κάθε μήνα. Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα, διότι τα υπερβολικά υψηλά ποσοστά των δεδομένων μπορούν να προκαλέσουν ανακρίβεια στους μέσους όρους. Μέσα από τα Google Trends λοιπόν μπορούμε και να εξετάσουμε τη δημοτικότητα αναζήτησης του keyword που επιθυμούμε.

4. Υπολογίστε τη ζήτηση για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας σε συγκεκριμένες περιοχές, πόλεις ή χώρες.

Το προϊόν ή η υπηρεσία σας δεν απευθύνονται σε όλους, αλλά μπορείτε να στοχεύσετε τα άτομα για τα οποία είστε πιο απαραίτητοι και έτσι είστε σε θέση να ξοδέψετε τον χρόνο και τους πόρους σας πιο αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, αν το προϊόν σας είναι παπούτσια μπορείτε να αναζητήσετε τη δημοσιότητα του keyword “shoes” ή “παπούτσια” για οποιαδήποτε τοποθεσία αλλά και χρονική περίοδο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν σας πιο αποτελεσματικά και στοχευμένα.

5. Βρείτε νέα, σχετικά long-tail keywords.

Το Google Trends δεν είναι μόνο εργαλείο αναζήτησης keyword, αλλά και εργαλείο για την ανάπτυξη ολόκληρης της στρατηγικής του περιεχομένου. Αφού αναζητήσετε το keyword σας, το Google Trends θα εμφανίσει τόσο τις πιο συσχετισμένες φράσεις όσο και τις τάσεις που σχετίζονται με το keyword σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να συνδέσετε αυτά τα σχετικά keyword phrases σε ένα λογισμικό SEO, για να ελέγξετε τη δυσκολία τους, τον όγκο αναζήτησης καθώς και να βρείτε ακόμα περισσότερες σχετικές λέξεις-κλειδιά. Τέλος, αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει να καλύψετε δημοφιλή θέματα που μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες.

Advertising · Google · How To · Online Marketing · SEO · Social Media · Tools

google trends · keywords · seo

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Έλενα Καλλιάνη

Η Έλενα Καλλιάνη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά, κατέχει το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA και την τρέχουσα περίοδο εργάζεται στην Monogram ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting