X

Η ενηλικίωση στην εποχή των social media

Πώς είναι το να μεγαλώνει κανείς στην εποχή των social media, να χειρίζεται επιδέξια smartphones και tablets πριν ακόμα τελειώσει το σχολείο και να επικοινωνεί με φίλους και γνωστούς από όλο τον κόσμο μέσω ίντερνετ; Και τι αξία έχει αυτό για τα brands που θέλουν να απευθυνθούν σε ένα τέτοιο κοινό;

Την απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα επιχείρησε να δώσει το Facebook με μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα που διεξήγαγε σε ανθρώπους ηλικίας 13-24 χρονών από 13 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο. Η έρενα με τίτλο Coming of Age on Screens δείχνει ότι η γενιά αυτή χαρακτηρίζεται από την ανάγκη για συνεχές connectivity μέσω ίντερνετ, την προτίμηση στις mobile συσκευές και την επιθυμία να εκφράζεται στα social media.

Συγκεκριμένα, το 74% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι τα social media τους βοηθούν να παραμένουν συνδεδεμένοι με την οικογένεια και τους φίλους τους και το 65% ότι χρησιμοποιούν τα social media σε καθημερινή βάση, για να επικοινωνούν τους άλλους. Το 61% δήλωσαν ότι τα social media τους κάνουν να νιώθουν σαν μέρος μιας μεγαλύτερης κοινότητας και το 66% ότι τους βοηθούν να ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στον κόσμο.

Είναι εμφανές ότι έχουμε ήδη μπει σε μία εποχή όπου οι νέοι εκφράζονται και επικοινωνούν με τρόπους στους οποίους οι γονείς τους δυσκολεύονται να προσαρμοστούν. Και μπορεί για τους ίδιους αυτό να μην αποτελεί πρόβλημα, όμως η προσαρμογή στα νέα αυτά δεδομένα είναι σίγουρα απαραίτητη για τα brands που θέλουν να έχουν ισχυρή παρουσία online. Το νεότερο κοινό αποκτά όλο και μεγαλύτερη ισχύ στον χώρο του digital και όποιος θέλει να προσελκύσει το ενδιαφέρον του, πρέπει να ξέρει να του δώσει αυτό που χρειάζεται. Περιεχόμενο που προσφέρει έμπνευση και ενημέρωση, ενέργειες που ενσωματώνουν όλες τις online πλατφόρμες στις οποίες κινείται το κοινό αυτό, καμπάνιες που το βοηθούν να πραγματοποιήσει τους στόχους του και να αξιοποιήσει το ταλέντο του, είναι μερικά μόνο από αυτά τα στοιχεία στα οποία οι marketers πρέπει να είναι ευέλικτοι για να παίξουν με τους κανόνες μίας γενιάς που σύντομα θα είναι ο δυνατότερος παίκτης στο digital.

Despina Skordili: Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

This website uses cookies.