X

Η ιστορία του Content Marketing

Content Marketing, μία έννοια που αποτελεί το Α και το Ω στη νέα εποχή της διαφήμισης και της προώθησης και που αν ξέρεις να την εφαρμόσεις σωστά πετυχαίνεις ή ακόμα και ξεπερνάς τους επιθυμητούς σου στόχους. Τι είναι όμως το content marketing και ποια είναι η ιστορία του; Αν ενδιαφέρεσαι να γνωρίσεις την εξέλιξή του μπορείς εύκολα κι απλά να παρατηρήσεις την «παραμυθένια» απόδοση της πορείας του στο infographic της Syndacast.

Συνοπτικά, ο όρος content marketing άρχισε να ακούγεται το 2010 και με γοργούς ρυθμούς διαδόθηκε μέσα στο διάστημα 2011 – 2013.  Σε αυτό το διάστημα ο κόσμος των επιχειρήσεων κατάλαβε την ευεργετική επίδραση που θα μπορούσε να έχει η χρήση του content marketing και έτσι το business marketing άρχισε να λειτουργεί χέρι-χέρι με τη νέα αυτή πρακτική. Μέσα από αυτή την προσπάθεια προέκυψαν τα εξής ενδιαφέροντα συμπεράσματα:

  • Ραγδαία αύξηση του brand awareness και του customer engagement
  • Διάδοση των νέων στα social media σε χρόνους ρεκόρ
  • Ευκολότερη επικοινωνία με πιθανούς μελλοντικούς πελάτες
  • Αξιοσημείωτη αύξηση του pagerank
  • Εγγύηση το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Το καλό content είναι το κλειδί για να προσελκύσεις το target group σου και νέους πελάτες και να αυξήσεις το engagement. Βέβαια, είναι εξίσου απαραίτητο να υπάρχει και ένα responsive web design ώστε η εμπειρία του χρήστη στη σελίδα μας να είναι η βέλτιστη δυνατή.

Άρα τι μάθαμε σήμερα; …high quality content is the key!

 

Mara Havaki: Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

This website uses cookies.