X
    Categories: Mobile

Designed by Apple

Με μια φοβερή emotional διαφήμιση βγήκε η Apple μέσα στον Ιούνιο:

Και ενώ η διαφήμιση με έκανε να ανατριχιάσω, καθώς έχω περάσει από iPad και iPhone ως καταναλωτής, τώρα που έχω ξεπεράσει την Apple στα touch προϊόντα της, νομίζω πως η διαφήμιση παρα-επενδύει στο emotional κομμάτι κυρίως επειδή η Apple έχει σταματήσει να έχει αυτή την τεχνολογία υπεροχή που έδινε στους χρήστες αυτή τη φανταστική εμπειρία που δεν είχαν οι άλλες συσκευές.

Από τότε που πήρα το Sony Xperia Z, δε μου έλειψε το iPhone ούτε το iPad μου καθώς έχω και τα δύο αυτά σε ένα. Και πιστέψτε με, μεγάλο user base έχει πάει σε Android. Εδώ έχουμε γρήγορα στατιστικά από σχετικό άρθρο Απριλίου στο Time.

Τι συνέβη στην Αμερική μεταξύ Νοεμβρίου 2012 και Φεβρουαρίου 2013:

Τι συνέβη παγκοσμίως στο Q4 2012:

Φυσικά, αυτά είναι μόνη η μία μεριά της εικόνας. Υπάρχει και άλλα KPIs που δείχνουν την Apple να είναι πιο ψηλά. Αλλά αυτά τα KPIs θεωρώ πιο σημαντικά overall, καθώς το Αndroid (με leader τη Samsung) ανατρέπουν την αγορά.

Πρέπει να επενδύσετε σε μια mobile πλατφόρμα; Κάντε το σωστά.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • έχοντας ένα από τα πρώτα iphone (απευθείας αγορά από Αμερική το φθινόπωρο του 2008), μπορώ να συμφωνήσω και εγώ οτι το ξεπερνάς κάποια στιγμή και προχωράς (χρόνια τώρα σε android)... τα love brands θα ειναι πάντα love brands και ετσι θα αγαπαμε Apple, no matter what :)

    btw: αναμένουμε την ταινία με την ζωή του Jobs https://www.youtube.com/watch?v=3tDHH1eXKmA&feature=youtube_gdata_player

  • Δεν μπορώ να πω πως με άγγιξε ιδιαίτερα, αλλά γούστα είναι αυτά. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι η διαφήμιση θα μπορούσε να αφορά σε προϊόντα οποιασδήποτε άλλης εταιρείας...

  • "Αμερικανια" η διαφήμιση, δε με άγγιξε είναι η αλήθεια ωστόσο όσα KPI's και να μελετηθούν θα δείχνουν πάντα μια πλασματική εικόνα καθώς στα android μιλαμε για price range 100-800€. Μία σύγκριση μόνο με high end λύσεις εταιριών, HTC One, Samsung S3/4 θα ήταν πιο δίκαιη. Κατά τα άλλα, η εμπειρία χρήσης είναι αξεπέραστη :)

    • Λίγο πλασματικό είναι το segmentation που κάνεις. Η Apple ανταγωνίζεται στην αγορά κινητών. Και, προφανώς κατέχει πολύ μεγάλο μερίδιο στις ακριβές μπάντες, αλλά αν δεν είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες... Διάβαζα για ένα startup στη Φινλανδία από ex-Nokians που θα βγάλουν premium κινητά Android από $1300-$6000. Μπορεί να πουλήσουν 10 κομμάτια και να έχουν το 100% της αγοράς. Δεν λέει κάτι.

      Δουλεύοντας με κινητά WinMo (πριν καμμιά δεκαριά χρόνια νομίζω;) και μετά Android, προσωπικά η εμπειρία χρήσης με iPhone όντως μου είναι αξέχαστη - από την κακή πλευρά. Θέμα γούστου... περιμένω τα Χριστούγεννα για να πάτω το One :D

This website uses cookies.