X

Προβλήματα στην αγορά του display advertising

Η ανακοίνωση για απώλεια στα κέρδη της Microsoft άνοιξε τη συζήτηση του «τις πταίει;» και αυτό με τη σειρά του έδειξε πως τα $6.3b που είχε επενδύσει η MS για να έχει μια ηγετική θέση στην αγορά του display advertising τελικά δεν της αποδίδουν.

Και ο κύριος λόγος γι αυτό είναι το Facebook, το οποίο προσφέρει ένα τόσο μεγάλο διαφημιστικό inventory που υπερκαλύπτει τη ζήτηση.

Αυτό που είναι αυτή τη στιγμή ευκαιρία για διαφημιζόμενους για διαφήμιση με μικρότερο κόστος είναι αντίστοιχα μεγάλο θέμα για τον εκτός facebook κόσμο, ο οποίος χάνει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς λόγω του Facebook.

Εκτός από την aQuora στην οποία είχε επενδύσει η Microsoft, αντίστοιχα θέματα έχει και η ValueClick αλλά και η DoubleClick.

[Πηγή]

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.