X

Eύκολα tips για να αυξήσετε τους fans της σελίδας σας χωρίς budget.

Κατά καιρούς, έχω ακούσει αρκετούς υποψήφιους πελάτες, ή φίλους να λένε ότι έχουν «ανοίξει» τη δική τους σελίδα στο Facebook, αλλά δεν έχουν δει κάποιο αποτέλεσμα.

Σχεδόν κάθε μέρα, δέχομαι και από ένα invitation από φίλους, που φτιάχνουν σελίδες, πιστεύοντας ότι απλώς καλώντας κόσμο, η σελίδα τους θα γεμίσει fans.

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι τα social media δεν είναι free! Αν θέλετε να δείτε οποιοδήποτε αποτέλεσμα στη σελίδα σας, τόσο σε fans, όσο και σε συνδυασμό social media και πωλήσεων, θα πρέπει να επενδύσετε χρόνο και χρήμα.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποια μικρά tips, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν στο να φέρετε fans  στη σελίδα.

1. Δώστε βάση στη στρατηγική

Μη δημιουργείτε σελίδες οι οποίες δεν ακολουθούν κάποια στρατηγική, τόσο στα posts, όσο και στον ρυθμό ανανέωσης. Τα posts πρέπει να είναι συνδεδεμένα τόσο με το brand, όσο και με τις αξίες του. Πέντε (5) posts την εβδομάδα είναι ένα καλό νούμερο για να έχετε engagement με τους fans σας.

2. Προσέξτε το design σας

Ακολουθήστε σωστή στρατηγική και στο design.  To cover photo είναι, κατά βάση, το κύριο design που βλέπει ένας χρήστης, τόσο όταν ο ίδιος επισκέπτεται ένα fanpage, όσο και όταν ένας φίλος του κάνει like σε μια σελίδα. Φροντίστε να είναι καθαρό, αλλά εντυπωσιακό για να «ψήσει» τον κόσμο να γίνει fan στη σελίδα σας.

Cover photos όπως του Oreo και των  Skittles τραβάνε αμέσως τα βλέμματα.

3. Χρησιμοποιήστε ένα αναγνωρίσιμο profile picture

Aν έχετε κάποιο γνωστό brand ή πιστεύετε ότι το logo σας είναι αναγνωρίσιμο, μη διστάσετε να το χρησιμοποιήσετε για profile picture. Όλοι όσοι αγαπούν το brand σας θα γίνουν fans, βλέποντας ένα logo που ήδη γνωρίζουν.

4. Χρησιμοποιήστε το fangate

Aν και το Facebook έχει κάνει αρκετές αλλαγές στις σελίδες, ένα από τα στοιχεία που έχει κρατήσει είναι το fangate. Oi χρήστες που επισκέπτονται το tab ενός διαγωνισμού ή μιας ενέργειας, πρέπει να γίνουν fan στη σελίδα για να τρέξουν τη συγκεκριμένη ενέργεια. Οπότε, αυτόματα κερδίζετε fans. Φροντίστε, ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση τα δώρα που θα δώσετε στον διαγωνισμό, ή η προσφορά να αξίζουν πραγματικά και να είναι συνδεδεμένα με το brand, για να αποφύγετε κόσμο που δε θέλετε στη σελίδα σας και θα ρίξει μακροχρόνια το engagement rate.

5. Δημιουργήστε creative share messages.

Σε κάθε καμπάνια που τρέχετε φροντίστε να δημιουργήσετε ένα έξυπνο share message, ώστε ένα μεγάλο μέρος όσων τρέξουν την καμπάνια, να μπουν στη διαδικασία να κάνουν share. Με αυτόν τον τρόπο οι φίλοι των fans σας θα έρθουν σε επαφή με τη σελίδα και την καμπάνια σας. Κερδίζετε έτσι τόσο σε awareness, όσο και σε fans.

6. Προωθήστε τις ενέργειες σας με Facebook ads.

Μην ξεχνάτε ποτέ! Για να αποδώσει το μέγιστο δυνατόν μια ενέργεια που τρέχετε στο Facebook και τα άλλα social networks,  θα πρέπει, οπωσδήποτε, να συνδυαστεί με Facebook ads.

7. Χρησιμοποιήστε content calendars.

Προγραμματίστε τα posts σας μέρες πριν, έχοντας πάντα στο νου σας την κατάλληλη ώρα και μέρα ανάρτησης. Μια βόλτα από τα insight της σελίδας σας, θα σας δείξει πληροφορίες για το πότε είναι οι κατάλληλες μέρες για posts και ποια posts έχουν το μεγαλύτερο engagement και virality.

8. Less is More

Αποφύγετε τη δημιουργία μεγάλων posts, τα οποία και θα κουράσουν και δε θα διαβαστούν (τις περισσότερες φορές) από τους fans. Δημιουργήστε μικρά posts (μέχρι δυο γραμμές) και συνδυάστε τα με call to action μηνύματα, για να «αντιδράσουν» περισσότεροι fans.

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.