X
    Categories: Opinion

Εκπαίδευση στελεχών

Πριν από δύο εβδομάδες έπιασε το μάτι μου μια συνέντευξη στελέχους της αγοράς ο οποίος υποστήριζε πως το να εκπαιδεύουμε τους marketers (πελάτες) σε digital marketing είναι κακό για τα agencies, γιατί θα πάρουν τη δουλειά του agency εσωτερικά στην εταιρεία.

Το διάβασα, διαφώνησα και πήγα παρακάτω.

Τώρα όμως που έγινε γνωστό πως η εταιρεία μου έχει ξεκινήσει συνεργασία με το μεγαλύτερο διεθνή οργανισμό εκπαίδευσης για digital marketing και το καλύτερο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο για μεταπτυχιακά και εκπαίδευση στελεχών, μπορώ να τοποθετηθώ επί τούτου καλύτερα, ακόμα κι αν επισήμως εμείς δεν έχουμε ανακοινώσει τίποτα. 🙂

Πιστεύω πως το digital δε θα μπορέσουν οι περισσότερες εταιρείες να το έχουν κλεισμένο. Αν σήμερα αυτό που ζούμε το λέμε digital και χρειάζεται κάθε εταιρεία από ένα μικρό agency, τότε αύριο θα χρειάζεται ένα μεγάλο agency.

Το βλέπω στα μάτια των δικών μου πελατών. Αυτό που τους φόβιζε πέρσι τώρα είναι τετριμμένο και θέλουν κάτι παραπάνω.

Θέλουν νέα μέσα, νέες ιδέες, νέα πράγματα.

Θέλουν πιο integrated στρατηγική, μεγαλύτερο δημιουργικό, περισσότερο engagement, καλύτερους developers, καλύτερα analytics.

Το digital που σήμερα για πολλούς είναι facebook posts και κάνα διαγωνισμό και κάνα banner, μεγαλώνει γρηγορότερα απ’ ότι μπορούν οι περισσότερες εταιρείες να το εισάγουν στην εταιρεία.

Υπάρχει ζήτηση για μάθηση, και μάλιστα καλή μάθηση, σε βάθος. Και εγώ είμαι πολύ υπέρ. Γιατί όσο πιο πολύ καταλαβαίνει το κοινό το digital, τόσο περισσότερο νιώθει άνετα να επενδύσει σε αυτό.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Περιμένουμε και τις επίσημες ανακοινώσεις λοιπόν. Με το καλό. Και φυσικά συμφωνώ μαζί σου. Αν έχεις τμήμα PR στην εταιρία σου σημαίνει πως δε θα χρειαστείς τη βοήθεια ενός agency? Ή μήπως είναι αρκετό το τμήμα Marketing τόσο που οι εταιρίες δε χρειάζονται Διαφημιστικές? Αν έχεις εκπαιδευμένο προσωπικό μέσα στην εταιρία σου τότε πιο δύσκολα κάποιοι θα πωλούν "καθρεφτάκια σε ιθαγενείς".

  • Τρελλό το να λες πως εκπαιδευμένα στελέχη=λιγότερη δουλειά για agencies. Σίγουρα κάποια πράγματα μπορούν να γίνονται κι εντός, πράγματα που θα πήγαιναν 'έξω', αλλά μιλάμε για εντελώς μικροπράγματα.

    Από την άλλη, η εκπαίδευση των στελεχών σημαίνει ότι θα ανοίξουν περισσότερο οι σχετικοί ορίζοντες μια που θα εξοικιωθούν οι επιχειρήσεις με το digital το οποίο σημαίνει ότι γρήγορα θα μεγαλώσουν και οι σχετικές τους ανάγκες => profit :)

    Κοίτα σύμπτωση, σήμερα μόλις διάβαζα ένα σχετικό (και καλό) άρθρο στο περιοδικό του CIM (The Marketer)...

  • Ο κλασσικός ...ανώριμος φόβος κάποιων σε όλους τους Κλάδους (απο το IT μέχρι...τον καθαρισμό κτιρίων!).
    Συμφωνώ απόλυτα και με το άρθρο και με το 1ο comment.

This website uses cookies.