Εκπαίδευση στελεχών
Πριν από δύο εβδομάδες έπιασε το μάτι μου μια συνέντευξη στελέχους της αγοράς ο οποίος υποστήριζε πως το να εκπαιδεύουμε τους marketers (πελάτες) σε digital marketing είναι κακό για τα agencies, γιατί θα πάρουν τη δουλειά του agency εσωτερικά στην εταιρεία.
Το διάβασα, διαφώνησα και πήγα παρακάτω.
Τώρα όμως που έγινε γνωστό πως η εταιρεία μου έχει ξεκινήσει συνεργασία με το μεγαλύτερο διεθνή οργανισμό εκπαίδευσης για digital marketing και το καλύτερο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο για μεταπτυχιακά και εκπαίδευση στελεχών, μπορώ να τοποθετηθώ επί τούτου καλύτερα, ακόμα κι αν επισήμως εμείς δεν έχουμε ανακοινώσει τίποτα. 🙂
Πιστεύω πως το digital δε θα μπορέσουν οι περισσότερες εταιρείες να το έχουν κλεισμένο. Αν σήμερα αυτό που ζούμε το λέμε digital και χρειάζεται κάθε εταιρεία από ένα μικρό agency, τότε αύριο θα χρειάζεται ένα μεγάλο agency.
Το βλέπω στα μάτια των δικών μου πελατών. Αυτό που τους φόβιζε πέρσι τώρα είναι τετριμμένο και θέλουν κάτι παραπάνω.
Θέλουν νέα μέσα, νέες ιδέες, νέα πράγματα.
Θέλουν πιο integrated στρατηγική, μεγαλύτερο δημιουργικό, περισσότερο engagement, καλύτερους developers, καλύτερα analytics.
Το digital που σήμερα για πολλούς είναι facebook posts και κάνα διαγωνισμό και κάνα banner, μεγαλώνει γρηγορότερα απ’ ότι μπορούν οι περισσότερες εταιρείες να το εισάγουν στην εταιρεία.
Υπάρχει ζήτηση για μάθηση, και μάλιστα καλή μάθηση, σε βάθος. Και εγώ είμαι πολύ υπέρ. Γιατί όσο πιο πολύ καταλαβαίνει το κοινό το digital, τόσο περισσότερο νιώθει άνετα να επενδύσει σε αυτό.