X

Facebook Ads vs Search Ads

Η Kenshoo, εταιρία digital marketing και τεχνολογίας, διεξήγαγε μια έρευνα προκειμένου να ανακαλύψει τα αποτελέσματα που φέρνει ο συνδυασμός διαφήμισης στα social media και στις μηχανές αναζήτησης.

Η έρευνα, την οποία χαρακτήρισε η εταιρία ως «την πρώτη του είδους της», έδειξε πως τα Facebook Ads σε συνδυασμό με διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης, μπορούν να ενισχύσουν την απόδοση μιας διαφημιστικής καμπάνιας (Paid Search Campaign Performance) έως και 30%.
Σε συνεργασία με το Facebook, η μελέτη ανέλυσε αποτελέσματα που συγκέντρωσε σε πάνω από 2.500 καταστήματα μεγάλης αλυσίδας των Η.Π.Α.

Εξετάζοντας τις online αγορές που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο Αύγουστο-Σεπτέμβριο, τα στοιχεία έδειξαν ότι όσοι είχαν προηγουμένως δει τις διαφημίσεις στο Facebook, ξόδεψαν περίπου ¼ περισσότερο σε αγορές απ’ ότι εκείνοι που δεν τις είχαν δει.

Επιπλέον, τα click-through-rates στις διαφημίσεις των μηχανών αναζήτησης αυξήθηκαν κατά 7%,ενώ όσον αφορά τη μέση αξία παραγγελίας (Average Order Value), αυτή έφτασε μέχρι και 24% πάνω σε σύγκριση με εκείνους που δεν είχαν εκτεθεί στα αντίστοιχα Facebook Ads. Η διαφήμιση μιας ιστοδελίδας στο Facebook, λοιπόν, οδηγεί τους χρήστες όχι μόνο στο να την επισκεφθούν αλλά και στο να πραγματοποιήσουν αγορές μεγαλύτερης χρηματικής αξίας.

Η Kenshoo θεωρεί ότι η έρευνα μπορεί να ενθαρρύνει μικρές επιχειρήσεις να επενδύσουν σε διαφήμιση πάνω στην πλατφόρμα προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Ο Aaron Goldman, CMO της εταιρίας, υποστήριξε ότι η αλληλεπίδραση με ήδη υπάρχοντες αλλά και υποψήφιους πελάτες, μέσω διαφημίσεων στο Facebook, δημιουργεί μεγαλύτερο awareness και engagement. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «οι άνθρωποι σε θυμούνται, μ’ αυτό τον τρόπο, και είναι πιο πιθανό να πατήσουν στο search listing της εταιρίας σου».

Το συμπέρασμα της έρευνας είναι απλό. Το online marketing, προφανώς γίνεται αποδοτικότερο όταν λειτουργεί συνδυαστικά, εφόσον η μια ενέργεια ενισχύει την άλλη, άρα ο marketer θα δει πολύ πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα αν δεν περιοριστεί σε ένα μόνο μέσο.

 

Vasso Valti: Η Βάσω Βαλτή είναι φοιτήτρια στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

This website uses cookies.