X

Νέες αλλαγές στο Boost option του Facebook

Από τότε που λάνσαρε το Boost Post button, το Facebook έχει προβεί σε αρκετές αλλαγές στο συγκεκριμένο feature, κυρίως όσον αφορά τη στόχευση του κοινού. Οι αλλαγές αυτές έγιναν κυρίως κατόπιν κριτικής από marketers, που εξέφρασαν ανησυχίες για δυσκολίες στη στόχευση του κατάλληλου audience ή για την επίτευξη engagement από κοινό που δεν έχει αξία για το brand τους.

Πλέον, ο διαχειριστής της σελίδας μπορεί να δημιουργήσει ένα Saved Target Audience μέσω του Power Editor, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει Custom Audiences, μπορεί να στοχεύει τους χρήστες μέσω των δημογραφικών τους χαρακτηριστικών και ενδιαφερόντων, ενώ για σελίδες με περισσότερα από 50 likes υπάρχει και η επιλογή της στόχευσης σε φίλους της σελίδας ή/και τους φίλους τους. Τα Saved Target Audiences εμφανίζονται κάθε φορά που πατάμε το Boost Post button για να προωθήσουμε ένα post, και μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσά τους το κοινό στο οποίο θέλουμε να στοχεύσουμε το συγκεκριμένο post.

Εναλλακτικά, το κοινό ενός promoted post μπορεί να στοχευθεί και μέσω της  επιλογής People you choose through targeting. Το κοινό αυτό θα εμφανίζεται ως το default audience για όλα τα ακόλουθα promoted posts της σελίδας, μέχρι να το αλλάξουμε ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.

Φυσικά, για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού performance από το Boost Post του Facebook, χρειάζεται πάντα ο σχεδιασμός μίας σωστής στρατηγικής, που θα λαμβάνει υπόψη ποια είναι τα αποτελέσματα που θέλουμε να πετύχουμε, που γνωρίζει καλά το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε και που στηρίζεται στο ποιοτικό περιεχόμενο.

Despina Skordili: Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

This website uses cookies.