X

UGC: User Generated Content

Το κλειδί στην εποχή του digital marketing είναι ομολογουμένως το περιεχόμενο. Μετά το boom των social media, το Content Marketing αναδείχθηκε ως το άλφα και το ωμέγα της στρατηγικής ενός brand. Ένα μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά.

Νέα έρευνα από την ipsos.com έδειξε πως ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο και ελκυστικό περιεχόμενο είναι αυτό που δημιουργούν οι ίδιοι οι χρήστες, γνωστό και ως User Generated Content (UGC). Το UGC είναι το ιδανικό περιεχόμενο αφού δεν απαιτεί μεγάλο bugdet και έχει αποδειχτεί αρκετά engaging για τους χρήστες.

Ας αναρωτηθούμε πόσο πιο εύκολα εμπιστευόμαστε ένα προϊόν όταν μας το προτείνουν φίλοι μας ή όταν ακούγεται πολύ στον κοινωνικό μας περίγυρο ή ακόμα όταν διαβάζουμε reviews από άλλους καταναλωτές. Από αυτό και μόνο η μεγάλη επιτυχία του UGC είναι δικαιολογημένη. Ένα περιεχόμενο εμπνευσμένο από φίλους, γνωστούς και γενικά καταναλωτές με κοινά ενδιαφέροντα με εμάς, τραβάει την προσοχή, είναι easy to remember και σαφώς πιο targeted.

Τι κάνει όμως το UGC τόσο ξεχωριστό;

  • Καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών του target audience
  • Καταγραφή πολύτιμου feedback
  • Πιο ευχάριστη εμπειρία του χρήστη στη σελίδα, γιατί αντιλαμβάνεται πως η γνώμη του μετράει
  • Το περιεχόμενο γίνεται πιο αληθινό και αξιόπιστο στα μάτια των χρηστών
  • Μεγαλύτερη και γρηγορότερη διάδοση του περιεχομένου
  • Άμεση μετατροπή του περιεχομένου σε reviews στο μυαλό των χρηστών
  • Χτίσιμο δυνατού community
  • Ισχυρότερη κοινωνική παρουσία
  • Ενδυνάμωση του loyalty των χρηστών
  • Εξοικονόμηση χρόνου
  • Εξοικονόμηση budget

Σύμφωνα με την έρευνα, ο συνδυασμός όλων των παραπάνω πλεονεκτημάτων του UGC αυξάνει κατακόρυφα το engagement και καθιστά ευκολότερη τη μετάβαση στο conversion, για παράδειγμα στην αγορά του προϊόντος/υπηρεσίας του brand.

Mara Havaki: Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

This website uses cookies.