X

Facebook: “Call Now” επιλογή από τα News Feed Ads

To Facebook εισήγαγε μία νέα χρήσιμη λειτουργία, η οποία θα φανεί ιδαίτερα χρήσιμη για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το μεγαλύτερο social network λάνσαρε το κουμπί “Call Now”, το οποίο λειτουργεί ως call-to-action για τις διαφημίσεις στο News Feed, επιτρέποντας στους χρήστες να τηλεφωνούν απευθείας μία επιχείρηση.
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό των News Feed Ads είναι μέρος του στόχου που έχει θέσει το Facebook σχετικά με τις τοπικές επιχειρήσεις και το local awareness.

Μέχρι πρότινος, τα local businesses είχαν τις επιλογές με το κουμπί “Like”, όπως και το “Get Directions”, να δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες και οδηγίες πρόσβασης προς την τοποθεσία τους, αλλά όχι να καλούν απευθείας.

Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να δημιουργηθούν άμεσα μέσα από το ίδιο το Facebook Page, αρκεί να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:
  • Επιλογή Call-to-Action
  • Επιλογή περιοχής που θέλετε να στοχεύσετε
  • Επιλογή διαθέσιμου budget
Μάλιστα, τα αποτελέσματα της διαφήμισης δίνονται κι αυτά απευθείας από τη σελίδα στο πάνελ των notifications. Από τα διαθέσιμα αποτελέσματα αυτά τα οποία θα σας ενδιαφέρει να τσεκάρετε εινα το people reached και αμέσως μετά πόσοι από αυτούς κάλεσαν, δηλαδή το call now clicks.

Να πούμε πως τα ads αυτά προσφέρουν τη δυνατότητα να στοχεύσετε τους ανθρώπους που κατοικούν κοντά στην επιχείρησή σας ή ακόμα κι όταν απλά βρίσκονται στην περιοχή. Μόνο διασφαλίστε πως έχετε προσθέσει τη διεύθυνσή σας στην εταιρική σας σελίδα πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία για την προσθήκη του “call now” button.

Αξίζει δε να σημειώσουμε πως λέγεται στο εξωτερικό ότι με αυτά τα ads θα προσεγγίζονται περισσότεροι τοπικοί χρήστες ανά δαπανούμενο δολλάριο, απ’ ότι με οποιαδήποτε άλλη μορφή advertising.
Nikos Kontogiorgas: Ο Νίκος έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι λάτρης του Digital Marketing και του αθλητισμού. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing κάτι που τον ενθουσιάζει.

This website uses cookies.