X

Γιατί, παρά τις αλλαγές του, το Facebook είναι ακόμα ο βασιλιάς του digital marketing

Οι πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο του Facebook έχουν κάνει αρκετούς διαχειριστές σελίδων να παρατηρήσουν μείωση στο visibility των posts τους. Το δημοφιλές social network φαίνεται να ωθεί όλο και περισσότερους marketers στο να πληρώσουν για να προωθήσουν το περιεχόμενό τους, ενώ πολλοί μιλούν για ένα περιβάλλον Facebook Zero, όπου το organic reach μίας σελίδας θα πλησιάσει το μηδέν.

Αυτή ακριβώς είναι η στιγμή όπου, όσοι καταφέρουν να προσαρμοστούν στις εξελίξεις, θα αναδειχτούν νικητές σε ένα μέσο που εξακολουθεί να κυριαρχεί στον χώρο digital marketing. Παρά τις παραπάνω αλλαγές, το organic reach παραμένει ένα βασικό συστατικό της παρουσίας μίας σελίδας στο Facebook.

Όπως έχει ανακοινώσει το ίδιο το μέσο, ένας από τους βασικότερους λόγους που άλλαξε τον αλγόριθμό του ήταν για να εξασφαλίσει ότι οι χρήστες του θα βλέπουν όσο το δυνατόν ποιοτικότερο περιεχόμενο. Οι εξελίξεις στο Facebook φαίνεται, λοιπόν, να είναι προς όφελος του καλού περιεχομένου, που έχει αισθητική, δίνει χρήσιμες πληροφορίες ή προσφέρει στον χρήστη κάτι που δεν μπορεί να βρει αλλού.

Την ίδια ώρα, όσοι ξέρουν να χειρίζονται σωστά την πληρωμένη διαφήμιση στο Facebook, γνωρίζουν ότι ακόμα και εκεί, το organic reach παίζει αποφασιστικό ρόλο. Μία σελίδα με καλό περιεχόμενο και σωστή στρατηγική, που καλεί τον χρήστη να αλληλεπιδράσει μαζί της, πετυχαίνει μεγαλύτερο visibility στα posts που οι διαχειριστές της πληρώνουν για να προωθήσουν, ενώ έχει καλύτερα αποτελέσματα στις καμπάνιες που τρέχει. Διαφορετικά, υπάρχει ο κίνδυνος να σπαταλά κανείς το budget του, χωρίς να πετυχαίνει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Εξάλλου, όπως τα πάντα στον χώρο του digital marketing εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς και απαιτούν συνεχή αναπροσαρμογή, έτσι και τώρα το Facebook αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Και, όπως έχουμε ξαναπεί, νικητές σε αυτό το παιχνίδι θα βγουν αυτοί που θα σχεδιάσουν σωστά τη νέα στρατηγική του περιεχομένου τους.

Despina Skordili: Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

This website uses cookies.