X

Facebook: Όλοι κάτω από την ίδια σκεπή.

Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλά brands τα οποία διαθέτουν πολλά locations είναι το εξής: μία επωνυμία, πολλά υποκαταστήματα και αντίστοιχα πολλές σελίδες στο facebook. Πως θα γίνει η διαχείριση όλων των σελίδων; Ποια θα είναι η κεντρική σελίδα; Αν δεν υπάρχει σελίδα για ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα που θα απευθυνθεί ο χρήστης;

Τη λύση στο πρόβλημα φαίνεται να δίνει τώρα το Facebook, προσφέροντας στον διαχειριστή της σελίδας τη δυνατότητα να ορίσει μία μητρική σελίδα και εκεί να δημιουργήσει μία σελίδα για κάθε υποκατάστημα, προσθέτοντας αναλυτικές πληροφορίες για αυτό, είτε να προσθέσει υπάρχουσες σελίδες που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία. Το εργαλείο για τη διαχείριση multiple locations βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, όμως σύμφωνα με ανακοίνωση του social network δε θα αργήσει να εφαρμοστεί στις πρώτες σελίδες.

 

Πηγή: insidefacebook.com

Το αποτέλεσμα; Οι επιχειρήσεις θα αποκτήσουν οργάνωση και έλεγχο των σελίδων, ενώ οι χρήστες καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς μπαίνοντας στην μητρική σελίδα  θα έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν το πλησιέστερο υποκατάστημα του brand.

Martinos Tsinas: Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

This website uses cookies.