X
    Categories: Facebook

Εντός όρων χρήσης οι διαγωνισμοί σε σελίδες στο Facebook, αλλά επικίνδυνοι

 

Η μεγάλη είδηση  στα social media για το τέλος του καλοκαιριού είναι πως μετά από πιέσεις των χρηστών άλλαξαν τελικά στις 27 Αυγούστου 2013 οι όροι προώθησης στο Facebook και πλέον επιτρέπονται οι διαγωνισμοί στο Timeline της κάθε σελίδας.

Παρόλα αυτά, η socialab προειδοποιεί τους marketers πως θα πρέπει να αποφεύγουν να διοργανώνουν ενέργειες στο Timeline, παρόλο που το facebook τις επιτρέπει.

Οι λόγοι είναι τρεις:

  1. Δε χρειάζεται να γίνει κάποιος fan σε μια σελίδα για να συμμετάσχει σε ένα διαγωνισμό. Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει σε μια σελίδα, άρα δεν έχει λόγο να γίνει fan, ακόμα κι αν αυτό το περιλαμβάνεται στους όρους διοργάνωσης.
  2. Στις σελίδες μπορούν να συμμετάσχουν ψεύτικα προφίλ που έχουν φτιαχτεί για το σκοπό συμμετοχής στο διαγωνισμό, ένω ένα application μπορεί να διαχωρίσει μεταξύ επιβεβαιωμένων χρηστών χάρη στο Graph API.
  3. Η διαχείριση των χρηστών και των σχολίων τους μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα δύσκολη δεδομένου του ότι κάθε χρήστης μπορεί να εκφραστεί χωρίς περιορισμό ή να διορθώσει κάποιο σχόλιο μετέπειτα, αλλά και το ότι Facebook μπορεί να αλλάξει τη σειρά των σχολίων με βάση τα likes.

Η αλλαγή αυτή στους όρους του Facebook είναι πιο πιθανό να αποδεικτεί χρήσιμη σε τοπικές επιχειρήσεις, που γνωρίζουν τους πελάτες τους προσωπικά και απευθύνονται σε ένα μικρότερο κοινό, παρά στα περισσότερα μεγάλα brands.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Νομίζω πως διαγωνισμοί στο TL είναι ό,τι πιο πρόχειρο και σαχλό μπορείς να κάνεις... εκτός ίσως από συγκεκριμένες στιγμές σε μία καλά δεμένη κοινότητα που μπορεί να διοργανώσεις κάτι μικρό και σύντομο;

This website uses cookies.