X

Facebook: Αλλαγές στα right side ads

Όπως θα έχετε ήδη προσέξει, η διαφήμιση στη δεξιά στήλη του Facebook έχει αλλάξει. Μικρές οι αλλαγές, μεγάλη η διαφορά όμως! Πιο συγκεκριμένα, το Facebook αποφάσισε ότι τόσο ο αριθμός των διαφημίσεων στη δεξιά στήλη όσο και το μέγεθος τους μπορούν να βελτιωθούν, με ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για τους διαφημιστές. Το τελευταίο διάστημα λοιπόν, οι διαφημίσεις που εμφανίζονται, από επτά, έχουν μειωθεί στις δύο, ενώ το μέγεθός τους έχει προσαρμοστεί σε εκείνο των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο newsfeed του χρήστη, αλλά και στα κινητά.

Τι σημαίνει αυτό σε πρακτικό επίπεδο; Πρώτον, ότι η ποιότητα της διαφήμισης στη δεξιά στήλη είναι σαφώς αναβαθμισμένη αισθητικά, καθώς υπάρχει περιθώριο για καλύτερα εικαστικά, χωρίς να περιορίζονται στις διαστάσεις που ίσχυαν πριν τις αλλαγές. Δεύτερον, εφόσον οι διαφημίσεις στο newsfeed, στη δεξιά στήλη και τα κινητά έχουν ίδιες διαστάσεις, πλέον μειώνεται ο χρόνος που απαιτούνταν για την δημιουργία των διαφορετικών εικαστικών του κάθε display.

Και για όσους ενδιαφέρονται για τους αριθμούς πίσω από αυτή την αλλαγή, πρέπει να σημειωθεί ότι οι πρώτες μετρήσεις του Facebook δείχνουν ως και τρεις φορές μεγαλύτερο engagement των χρηστών.

Martinos Tsinas: Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

This website uses cookies.