The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: Αλλαγές στα right side ads

Martinos Tsinas


Όπως θα έχετε ήδη προσέξει, η διαφήμιση στη δεξιά στήλη του Facebook έχει αλλάξει. Μικρές οι αλλαγές, μεγάλη η διαφορά όμως! Πιο συγκεκριμένα, το Facebook αποφάσισε ότι τόσο ο αριθμός των διαφημίσεων στη δεξιά στήλη όσο και το μέγεθος τους μπορούν να βελτιωθούν, με ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για τους διαφημιστές. Το τελευταίο διάστημα λοιπόν, οι διαφημίσεις που εμφανίζονται, από επτά, έχουν μειωθεί στις δύο, ενώ το μέγεθός τους έχει προσαρμοστεί σε εκείνο των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο newsfeed του χρήστη, αλλά και στα κινητά.

Τι σημαίνει αυτό σε πρακτικό επίπεδο; Πρώτον, ότι η ποιότητα της διαφήμισης στη δεξιά στήλη είναι σαφώς αναβαθμισμένη αισθητικά, καθώς υπάρχει περιθώριο για καλύτερα εικαστικά, χωρίς να περιορίζονται στις διαστάσεις που ίσχυαν πριν τις αλλαγές. Δεύτερον, εφόσον οι διαφημίσεις στο newsfeed, στη δεξιά στήλη και τα κινητά έχουν ίδιες διαστάσεις, πλέον μειώνεται ο χρόνος που απαιτούνταν για την δημιουργία των διαφορετικών εικαστικών του κάθε display.

New_facebookRHS_4-610x430

Και για όσους ενδιαφέρονται για τους αριθμούς πίσω από αυτή την αλλαγή, πρέπει να σημειωθεί ότι οι πρώτες μετρήσεις του Facebook δείχνουν ως και τρεις φορές μεγαλύτερο engagement των χρηστών.

Advertising · Facebook

newsfeed ads · right side ads

Martinos Tsinas

Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

Recently Published

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο