X
    Categories: Facebook

Οι fans τα σκάνε

Ο τίτλος αυτής της ανάρτησης θα μπορούσε να είναι «Το branding αποδίδει». Αλλά στα social media, η αμεσότητα του τίτλου είναι σημαντική.

Αυτό έρχεται να μας πει το mashable με την είδηση που βγάζει από το report της Syncapse (PDF link) για το ότι οι fans ενός brand πληρώνουν κατά μέσο όρο $72 περισσότερα από τον μέσο καταναλωτή που δεν είναι fan. Και φυσικά είναι πολύ πιθανό (68% πιθανότητα) ότι θα φέρουν και οι ίδιοι επιπλέον fans.

Τις μεγαλύτερες διαφορές στο spending μεταξύ fans και non-fans παρουσιάζουν σε φθίνουσα σειρά: τα McDonald’s, τα Starbucks, η Nike, η Nokia και η Motorola.

Η μέτρηση φυσικά αφορά μόνο τις ΗΠΑ και έγινε μόνο για τα top 20 brands.

Το σημαντικό στοιχείο στην έρευνα όμως, είναι πως παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο τρόπος που αποκτήθηκαν αυτοί οι fans. Υποψιάζομαι πως όταν το brand τους «αγοράζει» μέσω διαφήμισης και δεν έρχονται μέσω οργανικού word of mouth, τότε μάλλον δεν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές από κάποιον που δεν είναι fan.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

This website uses cookies.