X

Διεθνοποίηση

Θα κάνω μία πρόβλεψη για το μέλλον:

Οι σελίδες στο Facebook θα αρχίσουν σιγά-σιγά να ξεσκαρτάρονται, επαναφέροντας τις σελίδες στην αρχική τους χρήση ώστε να αφορούν καλλιτέχνες, προϊόντα, υπηρεσίες, καταστήματα, επιχειρήσεις και άλλα εμπορεύσιμα αγαθά.

Σελίδες του τύπου «Θα μαζευτούμε 1.000.000 άνθρωποι για να ____» θα αρχίσουν να γίνονται groups, καθώς αυτός είναι κυρίως ο σκοπός που εξυπηρετούν.

Επίσης, πιστεύω πως οι σελίδες θα αρχίσουν να δίνουν έμφαση στο multi-culti περιεχόμενο, κάνοντας όλους τους χρήστες fans στην ίδια σελίδα ανεξαρτήτως χώρας ή γλώσσας που μιλάνε.

Και μετά θα διαχωρίζονται βάσει γλώσσας, χώρας, περιοχής.

Και τι σημαίνει αυτό; Σε μεγάλο βαθμό, κεντρικά ελεγχόμενο marketing.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.