X
    Categories: Social Media

Ο θόρυβος στο Google

Θέμα έχει αρχίσει να συζητιέται στις tech-savvy γωνίες του Internet με το πώς το Google μεταχειρίζεται τους χρήστες του.

Αρχικά, τους πίεζε να φτιάξουν Google+ profiles, τα οποία κανείς τελικά δε χρησιμοποιεί (τα έλεγα εγώ, το θυμόσαστε;)

Τώρα, επηρεάζει τα αποτελέματα του Google ώστε όταν είσαι logged-in (που δεν έχεις λόγο να μην είσαι) βλέπεις προσωποποιημένα αποτελέσματα και βλέπεις και σελίδες/χρήστες του Google+ να είναι σε υψηλότερη θέση από το αν έκανες την ίδια αναζήτηση χωρίς να είσαι συνδεδεμένος στο Google+.

Επίσης, το Google προσθέτει μια επιλογή για personalized και global results, ώστε αν κάποιος θέλει να δει αντικειμενικά αποτελέσματα να μπορεί να το κάνει, αλλά τα personalized είναι το default.

Θέλετε να πάρετε θέση στο θέμα;

Εδώ είναι ένα post που είναι ενάντια στο Google και εδώ ένα post που είναι υπέρ.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Θεωρούν ότι θα νικήσουν το SPAM με αυτόν τον τρόπο. Η λογική της Google συνοψίζεται (λαϊκά) ως εξής,

    "Αντί να αφήσω τον κάθε affiliate και seo expert να μου "χαλάει" τα αποτελέσματα, καλύτερα να επιστρέφω personalized results τα οποία σίγουρα (?) είναι πιο relevant διότι βασίζονται και στο relationships graph πλέον, και όχι μόνο στο link graph."

    Τη λογική του relationships graph δεν τη βρίσκω λανθασμένη στην θεωρία, μένει να τη δούμε στην πράξη όμως για το κατά πόσο θα δουλέψει. Προφανώς εάν τα personalized results βασίζονται σε επιλογές χρηστών με τους οποίους έχεις πραγματικά τα ίδια ενδιαφέροντα διότι είναι φίλοι σου και όχι απλοί followers που έτυχε να ακολουθήσεις στο Google+, τότε η επιπλέον social πληροφορία που περνάει η Google στα αποτελέσματα της σου προσφέρει αξία, διαφορετικά είναι noise.

    Όσον αφορά στο SPAM, δε θα το νικήσει τόσο εύκολα. Κάτι βέβαια που γνωρίζει καλά, γι' αυτό άλλωστε βλέπουμε διαρκώς να παραγκωνίζεται η θέση των Organic αποτελεσμάτων στις Search Engine Result Pages.

This website uses cookies.