X
    Categories: News

Πόσα ξοδεύουμε online;

Πόσο ξοδεύει ο μέσος Έλληνας καταναλωτής online, εν μέσω κρίσης;

Αν είχα 1 ευρώ για κάθε φορά που έβλεπα σε άρθρο ή παρουσίαση αυτή την εικόνα...

Την απάντηση δίνει το ELTRUNτου ΟΠΑ με την έρευνά του η οποία καταλήγει στα εξής συμπεράσματα:

  1. Οι Έλληνες χρηστες που ψωνίζουν μέσω Internet αυξάνονται διαρκώς. Το 2007 ο τζίρος των αγορών μέσω διαδικτύου ήταν 0,5 δις ευρώ. Το 2011, το ποσό ανήλθε στα 1,7 δις ευρώ. Σε 3 χρόνια δηλαδή υπερτριπλασιάστηκε. Σημειώνεται αύξηση κατά 30% σε σχέση με το 2010 (εν μέσω κρίσης, ξαναλέω εγώ).
  2. Οι ηλικίες των online καταναλωτών κυμαίνονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία από 21 έως 43 ετών. Πρόκειται κυρίως για ιδιωτικούς υπαλλήλους, για ελεύθερους επαγγελματίες καθώς και για φοιτητές.
  3. Συνολικά υπάρχουν περίπου 1,5 εκατομμύριο online Έλληνες καταναλωτές (δικό μου στοιχείο: και περίπου 6 εκ. χρήστες). Κατά μέσο όρο κάθε online καταναλωτής πραγματοποιεί περίπου 14-15 αγορές κάθε χρόνο ενώ ξοδεύει κατά μέσο όρο περίπου 1150 ευρώ για τις αγορές αυτές.

Για τη σύνοψη και τα αποτελέσματα της έρευνας, κατεβάστε τα αντίστοιχα αρχεία και προσθέστε τους την κατάληξη .pdf για να τα ανοίξετε.

Τα αποτελέσματα αυτά δεν αφορούν μόνο όσους μπορούν δυνητικά να πουλήσουν online. Αφορούν όλους τους επιχειρηματίες που πρέπει να καταλάβουν πως το ότι το κοινό αγοράζει σημαίνει πρώτα πως εμπιστεύεται το μέσο.

Άρα εμπιστεύεται και ότι διαβάζει/καταναλώνει σε αυτό.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.