X
    Categories: How To

Πώς να μην είσαι ντελάλης

Έχω μιλήσει αρκετές φορές για την τέχνη του να μην κάνεις τον ντελάλη στα social media. Κανείς δεν έγινε fan σου για να τον πρήζεις κάθε μέρα για να αγοράσει κάτι από σένα.

Τις προάλλες είπαμε για το IKEA και τον ανασχηματισμό. Σήμερα θα σας δείξω απλά το παράδειγμα του L’ Artigiano:

Δεν μιλάς για τις πίτσες και τις μακαρονάδες σου, εκτός αν κάποιος συγκεκριμένα στο ζητήσει στο twitter. Μιλάς για το πώς καταναλώνεται το προϊόν σου. Και αυτό είναι μέσα από τις ταινίες, τις σειρές, τους αγώνες και ότι άλλο βλέπει ο κόσμος στην τηλεόρασή του.

Δεν τους λες τι να φάνε. Τους λες απλά στο Facebook κάθε μέρα τι αξίζει να δούνε.

Απλά τους δίνεις μια μικρή ώθηση προς την κατεύθυνση που θέλεις. Και επίσης τους δίνεις κάτι ακόμα: προστιθέμενη αξία!


George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.