X
    Categories: Facebook

Πώς αξιοποιώ το EdgeRank;

Συνέχεια από το Τι είναι το EdgeRank;

Όπως είπαμε, το EdgeRank εξαρτάται από τρεις παράγοντες: Affinity, Weight, Decay.

Άρα λοιπόν προσπαθήστε σε κάθε ανάρτησή σας ή άλλη σας ενέργεια να κάνετε τους χρήστες να:

  1. προβαίνουν σε κάποια ενέργεια: like, σχόλιο, wall post, photo comment, οτιδήποτε. Όσο πιο εύκολη η ενέργεια τόσο περισσότεροι θα την κάνουν.
  2. τους δίνετε κίνητρο να κάνουν και πιο συγκεκριμένες ενέργειες: εφόσον το σχόλιο είναι πιο δυνατό, προσπαθήστε να τους κάνετε να αφήνουν σχόλια παρά να κάνουν απλά like σε αυτό που αναρτήσατε.
  3. βλέπουν τις αναρτήσεις σας με το να αναρτούν είτε όταν έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να βρίσκονται μπροστά στις οθόνες τους είτε όταν είναι πιο πιθανό να αφήσουν κάποιο σχόλιο.

Και όσο ψάχνετε τη χρυσή τομή μεταξύ του 1 και του 2, θα σας πω αυτό: Σκοπεύετε να ποστάρετε και μέσα στον Ιούλιο και Αύγουστο που όλοι θα βρίσκονται στις παραλίες και δε θα μαζεύετε καθόλου interaction, κάνοντας κακό στο EdgeRank σας;

Συνεχίζεται…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.