X
    Categories: Social Media

Οι διαφορές των influencers με τους brand advocates

H WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) είναι ένας οργανισμός στον οποίο έκανα την εταιρεία μου μέλος με την ίδρυσή της.

Είναι από αυτούς τους οργανισμούς που μπορούν να σου δώσουν μια καλή ιδέα για το πού πάει αγορά, ποιές είναι οι ενέργειες που πετυχαίνουν και ποιές είναι “just for show”, χάρη στο ότι τα μέλη μοιράζονται τα αποτελέσματα των ενεργειών τους με τα άλλα μέλη.

Δημοσιεύσε πρόσφατα λοιπόν την έρευνα ενός μέλους της, η οποία δείχνει ποιά είναι η διαφορά μεταξύ influencers και brand advocates.

Εν περιλήψει: 18% του κοινού επηρεάζεται από τους influencers (bloggers, twitter users), ενώ 92% επηρεάζεται από τους brand advocates (ευχαριστημένοι πελάτες). Από την άλλοι, οι πρώτοι έχουν ένα μεγάλο κοινό, ενώ οι δεύτεροι έχουν ένα μικρότερο κοινό των φίλων τους.

Αυτό το ποσοστό, από την εμπειρία μου, διαφέρει από κλάδο σε κλάδο. Με διαφορετικό τρόπο επηρεαζόμαστε για μια αγορά αυτοκινήτου, από ότι για μια αγορά gadget ή κινητού τηλεφώνου, από ότι για επιλογή ξενοδοχείου. Αλλά σίγουρα επηρεαζόμαστε!

Το πλήρες infographic εδώ.

 

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.